SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Odetnij się od starych nawyków” w kampanii Samsung Eco Bubble (wideo)

Rusza druga odsłona kampanii reklamowej pralek Eco Bubble firmy Samsung. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Odetnij się od starych nawyków, dołącz do rewolucji Eco Bubble”, przygotowały firmy Cheil, Starcom i Euro RSCG Sensors.

„Odetnij się od starych nawyków” w kampanii Samsung Eco Bubble (wideo)

Startujący właśnie etap kampanii pralek Samsung z technologią Eco Bubble podkreśla, że zapewniają one dbałość o delikatne tkaniny oraz zużycie nawet do 70 proc. energii mniej w porównaniu z tradycyjnym praniem (przy praniu w niskiej temperaturze). Przypomnijmy, że poprzednia odsłona akcji, prowadzona od maja br., przebiegała pod hasłami „Czas na chłodną kalkulację”, „Nie bądź w gorącej wodzie kąpana”, „Spójrz na to pod kątem 15 stopni” i „Podejdź do tego na chłodno” (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy). Jednocześnie kontynuowana jest promocja „Pokochaj Eco Bubble w 30 dni!”, w której można dostać zwrot pieniędzy za pralkę Samsung Eco Bubble w ciągu 30 dni od daty zakupu, jeśli z jakiegoś powodu nie spełni ona oczekiwań.

Obecnie kampania obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVN, Polsacie, TVP i kanałach tematycznych), prasę (magazyny lifestylowe, kobiece, wnętrzarskie i dla mężczyzn), kina (sieci Cinema City i Helios), internet (największe portale informacyjne, porównywarki cenowe, serwisy wideo, VoD i SEM, serwis ecobubble.samsung.pl), outdoor (bilboardy w całej Polsce) oraz punkty sprzedaży.

Za przygotowanie i realizację akcji - zaplanowanej do października - odpowiadają agencja Cheil Germany GmbH Polish Branch (adaptacja reklam), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Euro RSCG Sensors (działania public relations).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Odetnij się od starych nawyków” w kampanii Samsung Eco Bubble (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl