SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odkodowane HBO

Wiosenna kampania promocyjna HBO

HBO startuje z wiosenną kampanią promocyjną. Kampania telewizyjna obejmuje TVN24, AXN, MTV, National Geographic, Discovery, CNN oraz Animal Planet, a także kanały lokalne i planszowe telewizji kablowych. Akcję wspierają działania outdoorowe i BTL-owe (billboardy, plakaty, ulotki). Kampania internetowa na stronach internetowych telewizji kablowych wsparta zostanie działaniami na portalach ogólnopolskich. Kampania potrwa od końca marca do końca maja.

Częścią kampanii jest możliwość oglądania odkodowanego HBO, czyli tzw. Otwarte okno w dniach 1-3 kwietnia 2005 r.

W odkodowanym HBO pojawią się takie filmy jak Spokojny Amerykanin (Quiet American) z Michaelem Caine i Brendanem Fraserem, Good Bye, Lenin (Good Bye Lenin) z Katrin Sass i Danielem Bruhlem, oraz Symetria w reżyserii Konrada Niewolskiego.

W Otwartym Oknie nie zabraknie nowych odcinków programu rozrywkowego HBO na stojaka! z największymi gwiazdami polskiej sceny kabaretowej: Tadeuszem Drozdą, Dorotą Chotecką, Andrzejem Grabowskim, Aleksandrą Wolff i Robertem Górskim.

Odkodowane HBO będzie można oglądać w wybranych telewizjach kablowych: Antserwis Wałcz, Asta-Net Piła, Autocom Kraków, Elpos Białystok, Elsat Ruda Śląska, Multimedia, Redsat1, TOYA, TKS Świdnik, TKP Poznań, TKK Koszalin, TVK3, TV SAT 364, TVK Inowrocław, Śląska Telewizja Kablowa, Vectra i Zielonogórska Telewizja Przewodowa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odkodowane HBO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl