SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie” - Panorama Firm z nowym logo

Należący do Eniro Polska serwis Panorama Firm zyskał nowy logotyp oraz claim „Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie”. Identyfikacja, przygotowana przez agencja Dragon Rouge, ma odzwierciedlać lokalny charakter marki.

Article

Nowe logo Panoramy Firm bazuje na poprzedniej wersji znaku, ale zawiera też istotne zmiany. Obok nazwy pojawił się symbol graficzny, tzw. „sticker”, który ma z jednej strony symbolizować rzeczy ważne, o których warto pamiętać, a z drugiej - przez swój okrągły kształt kojarzyć się z panoramicznym spojrzeniem.

Wraz z logotypem wprowadzono też hasło „Odkrywaj blisko. Szukaj lokalnie.”, które ma wskazywać, że użytkownik, będąc w dowolnym miejscu, może w serwisie wyszukiwać ciekawe miejsca i firmy, korzystając z jego wersji na telefon, komputer, tablet i telewizor, a także z papierowego katalogu.

- Dynamiczna czcionka, motyw graficzny oraz charakterystyczne hasło czynią znak bardziej nowoczesnym, wywołującym pozytywne skojarzenia. Nowy logotyp, dzięki wyraźniej czcionce czy grafice, stał się bardziej uniwersalny, można go zastosować w różnej formie w druku, internecie czy w urządzeniach mobilnych - przekonuje Wojciech Komosa, kierownik ds. komunikacji i PR w Eniro Polska. - Logo podkreśla zmianę wizji marki, która chce osiągnąć pozycję symbolu wyszukiwania lokalnego - dodaje.

W listopadzie ub.r. serwisy Panoramy Firm z kategorii wyszukiwarek i katalogów miały 2,42 mln użytkowników i 13 mln odsłon, a z kategorii map i lokalizatorów - 270 tys. użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Odkrywaj Blisko. Szukaj lokalnie” - Panorama Firm z nowym logo

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wow?
Serwis chyli się ku upadkowi, i niby nowe logo ma pomóc? Chyba tylko rączka rączkę myje.
11 9
odpowiedź
User
darek w.
ku upadkowi? inwestują w nowe mapy, dają aplikacje mobilne, udostępniają wizytówki w telewizorach samsung i do tego zmieniają logo - chyba raczej się rozwijają chciałeś napisać?
8 9
odpowiedź
User
jozef.k
Nowe logo a stare zasady działania tego samego wydawcy!
11 8
odpowiedź
User
pastylek
stare zasady? ostatnio byli u mnie - rozmowa o nowej umowie: teraz w pakiecie masz reklame w wyszukiwarce, w katalogach w papierze, w aplikacji mobilnej, możesz sobie zrobić reklamę video, itd. itd. poczytaj zanim napiszesz
8 9
odpowiedź
User
jozef.k
"pastylek" napisał(a): stare zasady? ostatnio byli u mnie - rozmowa o nowej umowie: ... ... ... poczytaj zanim napiszesz


Pastylek, dobrze radzisz, a ja tylko w przybliżeniu powtórzę za Tobą: poczytaj zanim podpiszesz umowę z eniro!!!
Zwłaszcza dokładnie poczytaj Ogólne Warunki Umowy które są „... integralną częścią Umowy/Aneksu …” (pkt. 10.7) Jak ostatnio byli u Ciebie to znaczy, że prowadzisz działalność, a to co Tobie obiecali to jest zawarte w pkt. 10,8 ich OWU. Czytając OWU z eniro, pamiętaj o tym, że: 'Jeżeli firma świadczy usługi tylko podmiotom gospodarczym i wśród jej klientów nie ma zwykłych konsumentów, nie może odpowiadać za stosowanie niedozwolonych klauzul umownych
Tak wynika z ostatniego wyroku Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.'
[i]Rzeczpospolita, Prawo Co Dnia 2007.03.19 (str. 3)
(sygn. XVII Amc 145/05).[/i]
11 8
odpowiedź