Odświeżona Heyah: komunikator Freeyah i nowa kampania (wideo)

W ofercie Heyah pojawiła się aplikacja Freeyah umożliwiająca darmową komunikację. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez PTC wspólnie z firmami G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z Freeyah mogą korzystać zarówno użytkownicy Heayah, jak i innych sieci komórkowych. Aplikacja pozwala prowadzić rozmowy głosowe w technologii VoIP oraz wymieniać wiadomości tekstowe.

Aktywowanie Freeyah polega na wpisaniu swojego numeru telefonu, a następnie kodu otrzymanego SMS-em. Natomiast użytkownicy Heyah korzystający z pakietu Non Stop L (600 MB za 15 zł) lub Non Stop XL (1200 MB za 25 zł) nie będą płacić za transmisję danych związaną z korzystaniem z aplikacji ani nie będzie to odliczane od ich pakietów.

grafika

Freeyah została na razie udostępniona w na system Andoid. Wersja na iOS ma pojawić się za jakiś czas.

grafika

 

Wprowadzenie aplikacji wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Poczuj nowy wymiar internetu”, w której po raz pierwszy logo Heyah pojawia się z nowej wersji kolorystycznej, zapowiadanej już pół roku temu. Teraz znak w formie charakterystycznej łapy zamiast jednolitej czerwieni składa się z różnobarwnych figur geometrycznych.

grafika

Działania reklamowe obejmują telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne), kina, internet (m.in. serwisy społecznościowe), prasę oraz outdoor (reklamy na wiatach przystankowych i w pojazdach komunikacji miejskiej). Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej PTC we współpracy z agencją reklamową G7, agencjami interaktywnymi Engine i Interactive Solutions oraz domem mediowym Starcom.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów