SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżona „Olivia”: 244 tys. egz. sprzedaży

Wrześniowy numer miesięcznika „Olivia” (Wydawnictwo Bauer), pierwszy po relaunchu tytułu, sprzedał się w liczbie ok. 244 tys egz. - wynika z prognoz wydawcy, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

To wynik zdecydowanie wyższy od średniej sprzedaży ”Olivii” w I półroczu br., która wynosiła 112 526 egz. (więcej na ten temat). Wtedy tytuł jednak kosztował 3,90 zł (Bauer został wydawcą miesięcznika od numeru majowego, wcześniej wydawał go Marquard Media Polska).

Natomiast sierpniowe wydanie „Olivii” ukazało się 9 sierpnia br. w nakładzie 400 tys. egz. i w cenie 2,50 zł. Od tego numeru pismo stało się bardziej poradnikowe, poszerzone zostały niektóre działy i zmieniona została szata graficzna, a wydanie było promowane m.in. w telewizji i w prasie (więcej na ten temat).

Kolejny, październikowy numer „Olivii” pojawił się w sprzedaży 10 września br., a jego nakład wyniósł 400 tys. egz. Tytuł nadal kosztuje 2,50 zł, a do końca roku wspierany będzie działaniami promocyjnymi o łącznej wartości ok. 4 mln zł.

W połowie lipca br. Bauer odświeżył także magazyn poradnikowy „Naj” przekształcając go z miesięcznika w dwutygodnik. Pierwszy numer po relaunchu sprzedał się w liczbie 412 tys. egz. (dowiedz się więcej).

Dołącz do dyskusji: Odświeżona „Olivia”: 244 tys. egz. sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl