SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżona “Viva!” na rynku za 99 groszy

W czwartek 8 lipca br. pojawił się w sprzedaży odświeżony numer dwutygodnika “Viva!” (Edipresse Polska). Wprowadzano w nim spore zmiany w zawartości oraz w prezentacji zdjęć. Wydanie ukazało się w promocyjnej cenie 0,99 zł. Wspiera go kampania o wartości ponad pół mln zł.

W magazynie powiększono dział “Światowe Życie” z newsami o polskich i światowych gwiazdach oraz poszerzono “Alfabet Towarzyski”. Zmiany objęły także dział “Podróż” – teraz o wyjazdach piszą w nim  gwiazdy, pojawiły się też praktyczne informacje dotyczące podróży. Zmianą formułę przeszedł dział “Extra” - zamiast materiałów o zjawiskach socjologicznych, tytuł publikuje w nim teraz reportaże ze świata, dotyczące  wyjątkowych ludzi, zjawisk i zwyczajów, pisane przez znanych autorów. W “Vivie!” jest teraz także więcej dużych zdjęć i są one inaczej łamane.

Numer na rynku pojawił się w objętości 116 stron i w cenie promocyjnej 0,99 zł, która obowiązuje tylko na to jedno wydanie. W tej cenie wydrukowano 500 tys. egz. magazynu. Do kolejnych 50 tys. egz. numeru dołączono książkę z filmem DVD “Droga do szczęścia” (to pierwszy film z nowej “Złotej Kolekcji Filmowej Vivy!”) w cenie 29,89 zł, zaś kolejne 23 tys. egz ukazały się wraz z książką i filmem DVD „Nie czas na łzy”, także w cenie 29,89 zł.

Wydanie wspiera intensywna kampania promocyjna o wartości ponad pól mln zł. Realizowana jest ona w telewizji (TVP 1,TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, TVN TVN Style, VH1 Polska, MTV Polska, Comedy Central, Hallmark, Fox Life, Zone Reality, Zone Club, AXN, VIVA Polska, 4fun.tv), radiu (Radio Zet, RMF FM, Radio Kolor, Radio Eska), kinie (Multikino, Cinema City), punktach sprzedaży prasy (Relay, Inmedio, Kolporter, Empik i Tabak), internecie (Wp.pl, Onet.pl, Polki.pl) oraz tytułach prasowych Edipresse. Kreację kampanii przygotowała agencja Fedisz & Raczkowska, zaś za zakup mediów odpowiadał ZenithOptimedia.

W I kwartale br. rozpowszechnianie płatne razem dwutygodnika "Viva!" wyniosło 169 962 egz. (dane ZKDP).

Dołącz do dyskusji: Odświeżona “Viva!” na rynku za 99 groszy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Calambo
za 99 groszy chyba kupię mojej żonie:P
odpowiedź
User
rrh
to gówno nie warte 9 groszy i już!
odpowiedź