SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżony Otrex 600 promuje 'żyły pełnią życia'

UCB Pharma odświeżyła identyfikację wizualną leku Otrex 600. Markępromuje taneczny layout z hasłem "Żyły pełnią życia".

Odświeżona identyfikacja wizualna leku Otrex 600 opiera się namotywie tańczących nóg wykorzystywanym w dotychczasowym wizerunkumarki. Natomiast hasło brandu brzmi "Żyły pełnią życia".

otrex

Zmiana wizerunku obejmuje opakowania i materiały POS Otrex 600.Odświeżoną identyfikację marki przygotowała agencjaCzteryCzwarte.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odświeżony Otrex 600 promuje 'żyły pełnią życia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl