SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odświeżony Otrex 600 promuje 'żyły pełnią życia'

UCB Pharma odświeżyła identyfikację wizualną leku Otrex 600. Markę promuje taneczny layout z hasłem "Żyły pełnią życia".

Odświeżona identyfikacja wizualna leku Otrex 600 opiera się na motywie tańczących nóg wykorzystywanym w dotychczasowym wizerunku marki. Natomiast hasło brandu brzmi "Żyły pełnią życia".

otrex

Zmiana wizerunku obejmuje opakowania i materiały POS Otrex 600. Odświeżoną identyfikację marki przygotowała agencja CzteryCzwarte.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odświeżony Otrex 600 promuje 'żyły pełnią życia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl