SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Odświeżony „Sens” z wywiadami Magdy Mołek, nowym felietonistą Andrzej Saramonowicz

W czwartek 27 marca br. ukazało się kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” (Wydawnictwo Zwierciadło). Od tego numeru tytuł zyskał odświeżoną szatę graficzną i nowe działy. Na jego łamach debiutują Magda Mołek i Andrzej Saramonowicz.

Odświeżony „Sens” z wywiadami Magdy Mołek, nowym felietonistą Andrzej Saramonowicz

- Światowe trendy czytelnicze jednoznacznie pokazują wzrost zainteresowania tematyką rozwoju osobistego i psychologią. Dlatego, niezależnie od zeszłorocznego wzrostu sprzedaży „Sensu”, wprowadzamy zmiany i wzbogacamy magazyn, aby jeszcze bardziej poszerzyć grono naszych czytelniczek - mówi Katarzyna Droga, redaktor naczelna „Sensu”.

Nowa szata graficzna pisma jest elegancja i przejrzysta, a na okładce pojawił się nowatorski układ zajawek. Zmienił się również claim magazynu, który brzmi teraz „Pokochaj życie”.

>>> Obejrzyj okładki „Sensu” w naszym nowym serwisie

Nowością w miesięczniku jest autorski wywiad Magdy Mołek, która pyta swoich rozmówców o ich życiowe wybory, najtrudniejsze decyzje, powody do dumy  i codzienne obawy. W kwietniowym wydaniu bohaterką okładki i wywiadu jest Magdalena Cielecka. Na łamach „Sensu” pojawiła się też debata na tematy bliskie i jednocześnie budzące silne emocje. Moderatorem dyskusji jest Weronika Wawrzkowicz, która zadaje trudne pytania grupie znanych  ludzi, w tym znanych z kontrowersyjnych opinii.

Felietonistą pisma został Andrzej Saramonowicz, który pisze o miłości. Rubrykę kulinarną od kwietniowego wydania prowadzi Maciej Szaciłło. Nowością jest też rubryka „Delikatesy” poświęcona temu, co nowego i ciekawego znaleźć można na sklepowych półkach. Poszerzony został dział „Coaching kariery”, w którym są fachowe i konkretne porady służące lepszemu funkcjonowaniu w pracy. Autorką koncepcji relaunchu pisma jest Magda Mazur.

Kwietniowe wydanie miesięcznika „Sens” ukazało się w objętości 132 strony, w nakładzie 65 tys. egz. i w niezmienionej cenie 9,90 zł.

Sprzedaż numeru wsparta jest kampanią w radiu (Radio Kolor, Radio ZET, Radio Chilli Zet), w prasie („Zwierciadło”, „Dziennik Gazeta Prawna”), w internecie (Zwierciadlo.pl, Onet.pl, Wp.pl, Dziennik.pl, Filmweb.pl, Facebook.pl, ipla, Player.pl) oraz w punktach sprzedaży prasy.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Sensu” w grudniu br. wyniosła 26 895 egz.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Odświeżony „Sens” z wywiadami Magdy Mołek, nowym felietonistą Andrzej Saramonowicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl