Odszkodowanie za numer z serialu

Lawina SMS dzięki serialowi. BBC pisze o odszkodowaniu zasądzonym na rzecz pewnego chińskiego użytkownika telefonu komórkowego, którego numer pojawił się w serialu telewizyjnym.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Chen Bing zaczął otrzymywać przesyłki SMS po tym, kiedy numer jego telefonu został przedstawiony przez jednego z bohaterów telewizyjnej serii. Numer wypowiadany był w filmie na tyle wolno, że wielu z widzów najwyraźniej zdążyło go zapisać. Później, zdecydowali się oni przesłać na ten numer wiadomość.

Od czasu pojawienia się numeru w serialu, od lipca 2004 roku, telefon stał się skrzynką odbiorczą dla tysięcy wiadomości tekstowych przesyłanych przez widzów.

Za spowodowanie tej kłopotliwej sytuacji sąd nakazał telewizyjnej firmie odpowiedzialnej za wyprodukowanie filmu wypłacenie odszkodowania o wysokości ponad 250 dolarów. Sąd oświadczył jednocześnie, że producent filmu powinien był sprawdzić, czy wykorzystany numer nie jest używany.

Nie jest wiadome, wspomina BBC, czy poszkodowany zdecydował się na zmianę swojego numeru telefonu.

Źródło: BBC - pclab.pl

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS