„Odwaga ratuje życie” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

Rzecznik Praw Dziecka zaczął kampanię społeczną zachęcającą dzieci i młodzież do asertywnych postaw i mądrych decyzji, które pozwalają uniknąć niebezpiecznych sytuacji. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają Telescope, Kombinat Medialny i Mojo Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Odwaga ratuje życie” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)

Akcja spotu z kampanii rozgrywa się na terenie rumowiska, gdzie grupa młodych osób zamierza przeskoczyć rowerami nad kilkumetrową przepaścią. Jeden z kolegów uprzedza ich i spycha własny rower w przepaść. Udowadnia, jak niebezpieczna może być taka przeprawa, i odwodzi przyjaciół od zamiaru.

- Okazje do wykazania się odwagą, czy wręcz bohaterstwem pojawiają się w najmniej oczekiwanych chwilach. Nie trzeba jednak szklanej kuli, żeby wiedzieć, że skok na płytką wodę może skończyć się tragicznie, a palenie ogniska w lesie jest najczęstszą przyczyną pożarów. Warto mieć w sobie wewnętrzną gotowość, na to, żeby powiedzieć „Stop!”, zareagować właściwie, kiedy grupa przyjaciół chce podjąć niepotrzebne ryzyko - opisuje przekaz akcji Marek Michalak, Rzecznik Praw Dziecka.

Oprócz głównego spotu przygotowano kilkudziesięciosekundowe klipy przedstawiające młode osoby w potencjalnie niebezpiecznych sytuacjach, z których każdy ma alternatywne zakończenie. Informacje i materiały z kampanii (m.in. specjalny alfabet) są dostępne na stronie odwagaratujezycie.pl.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Telescope. Zdjęcia wykonał Radek Polak, klipy zrealizował Kombinat Medialny, a produkcją zajęło się studio Mojo Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu