OFBOR ze zmienionym zarządem i programem jakości badań CAWI

Alina Lempa i Marcin Kujawski dołączyli do zarządu Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku. Jednocześnie stowarzyszenie objęło swoim programem kontroli jakości pracy ankieterów projekty CAWI.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podczas walnego zgromadzenia przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku do jej zarządu weszli Alina Lempa z Grupy IQS oraz Marcin Kujawski z MillwardBrown SMG/KRC, zastępując Małgorzatę Olszewską (4P research mix) i Marka Biskupa (MillwardBrown SMG/KRC), których kadencje skończyły się bez możliwości ponownego wyboru. Prezesem stowarzyszenia pozostaje Janusz Durlik, nie zmieniły się również cztery pozostałe osoby w zarządzie.

Jednocześnie OFBOR wprowadził w swoim programie kontroli jakości pracy ankieterów nową formułę audytu, opartego na tzw. podejściu procesowym. Programem objęto również projekty realizowane przez internet (CAWI).

Ponadto władze organizacji przyjęły najważniejsze cele swoich działań. I tak OFBOR oprócz dalszego rozwijania i promocji programu kontroli jakości pracy ankieterów zamierza zachęcać do udziału w badaniach środowiska studenckie oraz stworzyć serwis informacyjny na temat sondaży wyborczych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero