SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa At Media

At Media realizuje kolejny etap kampanii promującej nową ofertę handlową.

Kampania pod hasłem „Czy to na pewno jest Twój Klient” rozpoczęła się w połowie lutego tego roku. W jej pierwszym etapie komunikaty reklamowe pojawiły się w prasie i Internecie. Od poniedziałku, 4 czerwca ruszyła kampania telewizyjna. Jej głównym elementem jest spot zatytułowany „Portret pamięciowy”.

Kampanię telewizyjną kierujemy m.in. do naszych potencjalnych klientów reklamowych – osób decydujących w firmach o realizacji strategii komunikacji marketingowej. Według definicji demograficznej są to osoby określane jako „top managers” i „medium level”, w wieku od 25 do 54 lat i o dochodach powyżej 2500 zł – informuje Jacek Skrodzki, Marketing & Sales Suport Senior Manager. – Obecność w stacjach tematycznych z naszego portfolio gwarantuje dotarcie do większości odbiorców, do których adresowana jest kampania - podkreśla.

Reklama telewizyjna zrealizowana w ramach kampanii „Czy to na pewno jest Twój Klient” jest zabawnym rozwinięciem motywu „widza statystycznego”, który pojawił się wcześniej w reklamach prasowych oraz Interencie. Bohaterem filmu reklamowego jest młody biznesmen, opisujący policyjnemu rysownikowi poszukiwaną osobę. Kreację przygotowała agencja Adwertajzing, zaś produkcję i reżyserię powierzono Michałowi Łojewskiemu (Agencja Gynkar). W postać biznesmena wcielił się Tomasz Mars - aktor i wokalista, na polskiej scenie muzyki rozrywkowej znany jako wykonawca "rocka kabaretowego". Rolę policjanta odtworzył Artur Cieślar - dziennikarz i pisarz.

Trwająca do 1 lipca kampania telewizyjna została zaplanowana przez At Media. 30-sekundowy film reklamowy będzie można zobaczyć w wybranych stacjach tematycznych z pakietu At Adults.

Od 1 marca dom sprzedaży kanałów tematycznych At Media wprowadził nową ofertę sprzedażową - predefiniowane pakiety: At Max, At Adults, At Men, At Women, At Music oraz At Kids. Każdy z nich pozwala na skuteczną komunikację z określoną widownią. Precyzyjne dotarcie do wybranych grup odbiorców gwarantuje pakiet At Your Choice, który jest konstruowany przez reklamodawcę z sześciu lub więcej dowolnie wybranych stacji z oferty pakietu At Adults.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa At Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl