SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Audi

Agencja Reklamowa Locomotiva przygotowała dwie kampanie dla modeli Audi Q7 i A4.

Nowe Audi Q7

Locomotiva przygotowała ogólnopolską kampanię outdoorową dla modelu Audi Q7 z nowym silnikiem.

Hasłem kampanii to 'Przewaga dzięki technice. Audi Q7 z silnikiem 4.2 TDI'.

     

Kampania trwać będzie od 1 do 28 lutego br.

Jej cel to poinformowanie o nowym potężnym silniku 4.2 TDI dla Audi Q7, o mocy 315 KM oraz wzmocnienie wizerunku i świadomości zarówno marki jak  i modelu Q7, jako SUV-u trzeciej generacji.

Kampania wykorzystuje następujące nośniki: frontlighty 6 x 3 m, tablice 5,04 x 2,38 m oraz gigaboard 12 x 4 m. Realizuje ją Media Concept.

Audi A4 z pakietem Sport Line

Locomotiva przygotowała również najnowszą kampanię prasową dla Audi A4 z pakietem Sport Line w cenie auta. Jej hasłem jest: Sportowa elegancja. Audi A4  Sport Line.

Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Jej celem jest zainteresowanie klientów  nową ofertą na Audi A4, które dostępne jest  teraz z elementami wyposażenia dodatkowego w postaci pakietu Sport Line w cenie samochodu.

W kampanii wykorzystuje się formaty pionowe: 1/1 strony oraz junior page w tygodnikach i dziennikach.

Kampania trwać będzie w lutym i marcu  br. roku. Ma zasięg ogólnopolski. Media zaplanował i kupił Media Concept.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Audi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl