SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa Biski

26 września rusza kampania reklamowa Radia Bis, która będzie promowała nowy wizerunek stacji.

Hasło kampanii, którą przygotowała krakowska agencja reklamowa Opus B brzmi: 'BIS - Bardzo Inna Stacja'.

- Chcemy pokazać zupełnie nowy, interaktywny wizerunek radia młodzieżowego. Zależy nam na zaprezentowaniu odrębnej, alternatywnej wobec stacji komercyjnych oferty programowej i muzycznej - mówi dyrektor stacji Kamil Dąbrowa.

Spot reklamowy jest komiksową animacją stworzoną przez młodego rysownika, Bartka Minkiewicza, znanego między innymi z kultowego komiksu WilQ. Bohaterami spotu są młodzi ludzie, którzy nie znajdują dla siebie niczego na skali radiowej. Dopiero spotkanie na częstotliwości BIS Polskiego Radia uwalnia w nich pozytywną energię. W spocie został wykorzystany utwór "DanceHall Queen" formacji Maciora, promowany na antenie BIS Polskiego Radia.

Kampania jest adresowana do młodych słuchaczy w wieku od 12 do 20 lat.

Reklamy BISki pojawią się w warszawskim metrze, w telewizjach muzycznych: 4 Fun TV, VIVA Polska, MTV Polska i sieci kin Cinema City w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach i Rudzie Śląskiej. Prasa obejmie Gazetę Wyborczą, Życie Warszawy, Wprost, Politykę, Boutique, Max, Hiro, Gazetę Studencką, Dlaczego, Fluid, Dosdedos, Perspektywy, Laif, i Magazyn Hip-Hop. Internetowe reklamy ukażą się na Gadu-Gadu oraz w portalach nastolatek.pl, fotka.pl, muzyka.pl, edulandia.pl, wp.pl , mp3.com.pl, ftb.pl, teksty.org.pl, sms.pl, sciaga.pl. Kampanie wspiera mailing skierowany do 600 000 młodych ludzi w wieku 12-20 lat, który zostanie zrealizowany prze portal onet.pl.

Zakupem mediów zajęło się Biuro Promocji Polskiego Radia.

Dodatkowym elementem kampanii jest gra internetowa "biskaroid", która wykorzystuje elementy spotu.