Ofensywa Cyfry+

Nowa odsłona kampanii reklamowej CYFRY+

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej platformy cyfrowej CYFRA+. Wykorzystano w niej najnowszy spot telewizyjny, łączący elementy wizerunkowe i promocyjne.

30-sekundowy film "Nieważkość" skonstruowano w oparciu o postać Cyfrelli, ikony marki, która jest elementem spajającym działania reklamowe CYFRY+. Bohaterka spotu unosi się w przestrzeni, zachęcając do oderwania się od rzeczywistości i spędzenia ciekawych chwil wśród bogactwa programów CYFRY+. Film informuje również o atrakcyjnych warunkach aktualnej promocji cenowej (aktywacja od 1 zł) i możliwości wypróbowania CANAL+ lub HBO za darmo przez dwa miesiące. Spot oglądać można na antenie stacji TVP 1, TVP 2, TVN i TVN 7.

W ramach kampanii zaplanowano także ogłoszenia reklamowe publikowane w prasie ogólnopolskiej ("Gazeta Wyborcza", "Fakt", "Super Express", "Metropol", "Dzień Dobry", "Tele Tydzień", "Tele Program", "Telemagazyn") oraz działania BTL. Nowością w akcjach marketingowych CYFRY+ jest kampania outdoorowa z wykorzystaniem 500 billboardów w rejonie dużych miast na terenie całego kraju.

Dodatkowym elementem wspierającym kampanię jest 15-sekundowy spot telewizyjny CANAL+, informujący o ofercie serialowej stacji. Film promuje znane z anteny stacji serie "Przyjaciele X" i "Przez 24 godziny II". W listopadzie zaś pojawią się ogłoszenia prasowe promujące nowe odcinki serialu "X-Men".

Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, spot telewizyjny CYFRY+ wyreżyserował Marcin Ziembiński. Planowanie i zakup mediów powierzono Mediaplanning Group. Spot telewizyjny CANAL+ zrealizował zespół autopromocji spółki CANAL+ CYFROWY.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu