SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Forda

Ford rozpoczyna kampanię wizerunkową samochodów marki Mercury

Akcja prowadzona będzie pod hasłem "New Doors Opened". Jej odbiorcami będą kobiety w wieku 35 - 50 lat. Mają one zwrócić uwagę na sześć nowych modeli samochodów, które pojawią się w ciągu najbliższych 4 lat.

Ford zapowiada, że jest to największe przedsięwzięcie tego typu w ciągu ostatnich dziesięciu lat, a większość działań PR będzie prowadzona na własną rękę. Sara Tatchi, menedżer ds. public affairs w Lincoln Mercury, nie wykluczyła wsparcia ze strony agencji. Nie wskazała jednak firm, które mogą pomóc w działaniach PR.
Kampania rusza z powodu spadającej sprzedaży aut tej marki. Analitycy przyczynę spadku zainteresowania modelami Forda upatrują w braku spójnego, wyrazistego wizerunku. W ciągu ostatnich 25 lat marka Mercury wykorzystywała w swoich działaniach promocyjnych aż 12 różnych haseł reklamowych. Świadczy to o ciągłym poszukiwaniu własnej tożsamości.

Źródło: PRWeek - Piar.pl

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Forda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl