SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa gazety "Metro"

Wakacyjna akcja promocyjna - uwalniamy ludzika "Metra".

18 lipca ruszyła wakacyjna akcja promocyjna dziennika "Metro", która potrwa do końca sierpnia. Krajowa kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej AMS, "Gazetę Wyborczą" oraz portal Gazeta.pl.

Akcja promocyjna - "Jurek ludzik Metra" - oparta jest na rysunkowej postaci będącej wakacyjnym komentatorem ważnych i ciekawych wydarzeń. Ludzik "Metra" nawiązuje do swoich wybitnych poprzedników, czyli postaci komiksowych pojawiających na łamach innych tytułów prasowych. Jurek był z "Metrem" zawsze, od pierwszego numeru, płatał figle w redakcji, podpowiadał o czym pisać, nakłaniał do pozytywnego spojrzenia na świat. Teraz ujawnia swoją twarz i poglądy, mówi we własnym imieniu i nawiązuje interakcję z czytelnikami. W najbliższym czasie dowiemy się więcej o tym jaki jest, co lubi, a co go denerwuje - czytamy w komunikacie nadawcy.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa gazety "Metro"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl