SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa marki House

Marka House rozpoczęła realizację jesiennej kampanii reklamowej.

Tym razem marka postawiła na kampanie telewizyjną wg pomysłu Suzan Giżyński współpracującej z Moustache Studio. Realizacją spotu zajął się Jędrzej Jen Sierotki, operatorem będzie Kamil Płocki a producentem Konrad Konio Stefaniak prezentujący dom produkcyjny Moustache Studio.

Plan zdjęciowy znajduje się w Nikiszowcu.

- To niekonwencjonalna produkcja, scenariusz filmu jest bardzo odważny, porusza on w prześmiewczo - surrealistyczny sposób tematy tabu. Odważny, pełen niekonwencjonalnego przekazu, ale przede wszystkim podkreślający oryginalność i nowatorskie klimaty marki. Film ten jest  bardzo odważny,  pełen surrealistycznych scen nasiąkniętych specyficznym humorem. Oprócz dużej ilości światła i ciężkiego sprzętu filmowego typu 9 metrowe ramie na kamerę zwane żyrafą, 50 statystów różnego koloru skóry, na planie będzie luźno hasał żywy struś, który w zależności od własnej woli na eksponuje się w rożnych momentach reklamy - czytamy w komunikacie prasowym.

Całość została opatrzona hasłem reklamowym 'House -  Freak your mind', które będzie hasłem kampanii jesień - zima marki House.

Spot będzie można zobaczyć we wrześniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa marki House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl