Ofensywa marki House

Marka House rozpoczęła realizację jesiennej kampanii reklamowej.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tym razem marka postawiła na kampanie telewizyjną wg pomysłu Suzan Giżyński współpracującej z Moustache Studio. Realizacją spotu zajął się Jędrzej Jen Sierotki, operatorem będzie Kamil Płocki a producentem Konrad Konio Stefaniak prezentujący dom produkcyjny Moustache Studio.

Plan zdjęciowy znajduje się w Nikiszowcu.

- To niekonwencjonalna produkcja, scenariusz filmu jest bardzo odważny, porusza on w prześmiewczo - surrealistyczny sposób tematy tabu. Odważny, pełen niekonwencjonalnego przekazu, ale przede wszystkim podkreślający oryginalność i nowatorskie klimaty marki. Film ten jest  bardzo odważny,  pełen surrealistycznych scen nasiąkniętych specyficznym humorem. Oprócz dużej ilości światła i ciężkiego sprzętu filmowego typu 9 metrowe ramie na kamerę zwane żyrafą, 50 statystów różnego koloru skóry, na planie będzie luźno hasał żywy struś, który w zależności od własnej woli na eksponuje się w rożnych momentach reklamy - czytamy w komunikacie prasowym.

Całość została opatrzona hasłem reklamowym 'House -  Freak your mind', które będzie hasłem kampanii jesień - zima marki House.

Spot będzie można zobaczyć we wrześniu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe