SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa MaxiVision

MI Polska realizuje kampanię reklamową dla marki MaxiVision.

Agencja Reklamowa MI Polska przygotowała kampanię telewizyjną dla marki MaxiVision produktu z portfolio firmy ASA.

Emisja spotów telewizyjnych 8 i 15’ odbywa się w marcu i kwietniu bieżącego roku.

Kampania TV będzie wsparta reklamą prasową.

Kreacja:
Anna Szczęsna
Samanta Miller
Elżbieta Sidorowicz - Adamska
Katarzyna Stawska
Copywriter:
Piotr Rychlicki

MaxiVision jest polecany w szczególności osobom pracującym przy komputerze, spędzającym wiele godzin za kierownicą, pracującym w złym oświetleniu oraz osobom z zaburzeniami widzenia o zmierzchu. MaxiVision to naturalny preparat w kapsułkach, którego składniki współdziałają ze sobą pomagając utrzymać oczy w dobrej kondycji i zachować dobry wzrok na długie lata. Obok wyciągu z borówki czernicy zawiera bardzo wysoką dawkę luteiny, substancji niezwykle ważnej w profilaktyce schorzeń oka. Luteina - wzmacnia barierę ochronną siatkówki oka, a w szczególności chroni wrażliwe na promieniowanie słoneczne komórki w plamce żółtej. Pomaga zapobiegać związanemu z wiekiem tzw. zwyrodnieniu plamki żółtej - suplementację luteiną zaleca się w szczególności osobom po 45 roku życia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ofensywa MaxiVision

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl