Ofensywa MaxiVision

MI Polska realizuje kampanię reklamową dla marki MaxiVision.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Reklamowa MI Polska przygotowała kampanię telewizyjną dla marki MaxiVision produktu z portfolio firmy ASA.

Emisja spotów telewizyjnych 8 i 15’ odbywa się w marcu i kwietniu bieżącego roku.

Kampania TV będzie wsparta reklamą prasową.

Kreacja:Anna SzczęsnaSamanta MillerElżbieta Sidorowicz - AdamskaKatarzyna StawskaCopywriter:Piotr Rychlicki

MaxiVision jest polecany w szczególności osobom pracującym przy komputerze, spędzającym wiele godzin za kierownicą, pracującym w złym oświetleniu oraz osobom z zaburzeniami widzenia o zmierzchu. MaxiVision to naturalny preparat w kapsułkach, którego składniki współdziałają ze sobą pomagając utrzymać oczy w dobrej kondycji i zachować dobry wzrok na długie lata. Obok wyciągu z borówki czernicy zawiera bardzo wysoką dawkę luteiny, substancji niezwykle ważnej w profilaktyce schorzeń oka. Luteina - wzmacnia barierę ochronną siatkówki oka, a w szczególności chroni wrażliwe na promieniowanie słoneczne komórki w plamce żółtej. Pomaga zapobiegać związanemu z wiekiem tzw. zwyrodnieniu plamki żółtej - suplementację luteiną zaleca się w szczególności osobom po 45 roku życia.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"