SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ofensywa Providenta

Pod hasłem 'Z Wami od 10 lat' ruszyła właśnie nowa kampania wizerunkowa firmy Provident.

Kampania wizerunkowa jest odpowiedzią na dwie kluczowe potrzeby firmy: biznesową,  wynikającą z rozszerzenia oferty Providenta o nowe produkty, a co się z tym wiąże zmianą tożsamości firmy jako organizacji oraz komunikacyjną, która wynika z dziesięcioletniej obecności firmy na polskim rynku - podano w komunikacie.

Kampania wizerunkowa będzie realizowana w oparciu o trzy kanały komunikacyjne: telewizja, internet, imprezy integracyjne dla 16 tysięcy pracowników i przedstawicieli firmy.

Film reklamowy, który jest emitowany w telewizji TVN, TVN 24 i TVN Style od połowy czerwca do końca listopada. Film jest emitowany w blokach reklamowych oraz, przed i po, wybranych programach publicystycznych takich jak np.: „ Fakty, Ludzie, Pieniądze”, „Bilans Tygodnia”. Spot ma charakter filmu korporacyjnego,  który prezentowany będzie w kilku wersjach czasowych : 8, 15 i  30 sekund oraz 1 i 3 minuty. Zdjęcia do filmu kręcono w Warszawie w scenerii nowoczesnych biur i siedzib firm finansowych oraz w lokalach własnych firmy. Film wyreżyserował do własnego scenariusza Igor Brejdygant. Operatorem był Jacek Knopp, a zakup mediów poprowadził Pan Media Western. Ta część kampanii wizerunkowej realizowana jest  z myślą o tzw. liderach opinii - szefach i pracownikach dużych firm, urzędnikach  ministerstw, parlamentarzystach, studentach i pracownikach akademickich.  Nowa kampania wizerunkowa skierowana do konsumentów jest właśnie w trakcie przygotowania. W mediach będzie można ją zobaczyć wczesną jesienią.

Strona internetowa www.10latprovident.pl, która  powstała z myślą o zaprezentowaniu firmy i jej dokonań szerszemu gronu odbiorców (w tym również klientom firmy). Na witrynie znajdują się aktualności związane z 10-leciem, informacje korporacyjne (zarząd spółki, partnerzy biznesowi, Provident jako pracodawca). Provident jest firmą bardzo zaangażowaną w działania społeczne i charytatywne.

Pikniki dla pracowników i przedstawicieli w regionach, będące częścią komunikacji wewnętrznej 10-lecia. Działania te mają też służyć budowaniu wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. To pierwsze na tę skalę działania integracyjne w historii firmy - imprezy odbędą się w 78 miastach, w których Provident na swoje biura. Weźmie w nich udział około 16 tysięcy pracowników i przedstawicieli firmy.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Providenta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl