Ofensywa reklamowa Idei

Od poniedziałku Idea rusza z duża kampanią reklamową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia rusza duża kampania reklamowa sieci Idea, związana z wprowadzeniem nowej taryfy "Taryfa Malejąca dla Firm".

Kampania, którą przygotowała  agencja G2, potrwa ponad miesiąc. Swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, niektóre kanały tematyczne, prasę, stacje radiowe ogólnopolskie i lokalne, serwisy internetowe związane z tematyką biznesową, outdoor (autobusy) oraz działania niestandardowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat