Oferta Atmediów na listopad: drożej w prime-time

Biuro reklamy Atmedia rozpoczęło sprzedaż listopadowych kampanii reklamowych w reprezentowanych przez siebie kanałach. Do góry poszły ceny reklam w prime-time, a spadły w pozostałych pasmach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Cena 1 GRP w ofercie presales wynosi 2770 zł dla pasm off-peak (to taniej o 3 proc. w stosunku do listopada ub.r.) oraz 3850 zł dla pasm prime-time. (wzrost o 4 proc.). Podobnie jak w poprzednich miesiącach średni koszt dotarcia zostaje utrzymany na poziomie z 2012 roku.

Broker reprezentuje obecnie 41 kanałów telewizyjnych.

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]