SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy

Grupa Ogilvy łączy agencje Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action, którymi kierować będzie Wojciech Putrzyński. Ponadto uruchamia agencję Ogilvy One i dom mediowy Neo@Ogilvy, na czele których stanął Mateusz Mentlewicz.

Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy

Połączone agencje Ogilvy & Mather Advertising (świadczy usługi full service) Ogilvy Action (zajmuje się shopper- i trade-marketingiem) będą funkcjonować pod nazwą pierwszej z nich. Wspólną strukturą kierować będzie Wojciech Putrzyński, poprzednio CEO osobnej agencji Ogilvy & Mather Advertising. Natomiast dotychczasowa dyrektor zarządzająca Ogilvy Action Dorota Gomółka odchodzi z firmy.

Jednocześnie grupa Ogilvy & Mather powołała dwa nowe podmioty: Ogilvy One i Neo@Ogilvy. Pierwszy będzie zajmować się wsparciem konsultingowym i produkcyjnym grupy Ogilvy i jej klientów w zakresie nowoczesnych technologii, oferując usługi z zakresu zaawansowanej analityki i performance marketingu. Natomiast Neo@Ogilvy to dom mediowy planujący i kupujący kampanie internetowe (w tym SEM i SEO).

Oboma nowymi firmami zarządzał będzie Mateusz Mentlewicz, który objął funkcję chief digital officera Ogilvy Group Polska i będzie podlegał bezpośrednio Oldze Sobieraj, CEO całej grupy. Przez ostatnie dwa lata Mentlewicz pracował jako international new business manager w Hypermedia Isobar. Wcześniej przez trzy lata był client service directorem w Ogilvy Interactive, a także pracował m.in. w OS3 Multimedia i K2 Internet. Z branżą reklamową jest związany od 10 lat.

- Na rynku widać potrzebę działań zintegrowanych. My wyprzedzając ten trend, już w czerwcu 2012 rozpoczęliśmy proces integracji - komentuje Olga Sobieraj, przypominając poprzednią reorganizację w grupie Ogilvy (przeczytaj o niej więcej). - Klienci potrzebują kompleksowego podejścia do wyzwań swoich marek. Przestają się zastanawiać czy to ma być kampania telewizyjna, aktywacja czy działania w social mediach. Szukają po prostu efektywnych rozwiązań. Digital i innowacje leżą u podstaw tych rozwiązań - dodaje. - Teraz czas na szersze podejście do digitalizacji - czas na inwestycje i rozwijanie obszaru zarządzania i analityki danych oraz precyzyjne planowanie obecności w mediach online - zapowiada Olga Sobieraj.

Po zmianach, Ogilvy & Mather w Polsce obejmować będzie sześć spółek w segmencie komunikacji marketingowej: agencje Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy Brand Consulting, Ogilvy One, SoHo Square, Ogilvy PR, dom mediowy Neo@Ogilvy i dom produkcyjny Redworks.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ogilvy & Mather Advertising i Ogilvy Action łączą się, powstają Ogilvy One i Neo@Ogilvy

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
Ble,ble ruch dla ruchu
15 8
odpowiedź
User
yoozeck
Putrzyński - zwany sputrzysynem, straszna korpomenda i kanalia. Współczuję
14 15
odpowiedź
User
Mietek
Łaczy i zwalnia ...a wszystko przedstawia w tonie: "hej! płyniemy! po nowemu! śmiało!" :)
Wyjadacze korporacyjni przeczytaja powyzszy tekst w nastepujacy sposob:
"Koniec roku za pasem a revenue w lesie. W zwiazku z tym sypią się koszty personalne. czas dzialac i ratowac stolki. Laczymy firmy i zwalniamy czesc zalogi. Pozbywamy sie też co drozszych manadzerow - po co placic dwóm skoro mozna jednemu? (to akurat sluszny ruch). Wszystko to podlewamy PRowskim sosem "reorganizacji" bo a nu ciemny lud to kupi....
Kupi?
21 10
odpowiedź
User
Wojtek
Jeszcze się nie doliczyliście, że spółek jest siedem? :)
8 8
odpowiedź