SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wzrost oglądalności „36,6” po tym jak TVN rozpoczął nadawanie na żywo

Siódmy sezon programu „36,6” gromadzi średnio 873 tys. widzów, o 50 tys. osób więcej niż piąta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Ewa Drzyzga, fot. TVNEwa Drzyzga, fot. TVN

Premierowe odcinki piątej edycji medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 7 marca 2020 roku. Średnia oglądalność trzech pierwszych emisji wyniosła 873 tys. widzów, co przełożyło się na 6,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,64 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Oglądalność cyklu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy przyciągnął przed ekrany 603 tys. osób. Drugi miał 999 tys. oglądających, a trzeci - 1,02 mln. Od 2 odcinka „36,6” nadawane jest na żywo, magazyn skupia się na tematyce związanej z koronawirusem.

Dla porównania, piąty sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. po trzech odcinkach śledziło średnio 823 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,31 proc. udziału w 4+, 8,33 proc. w 16-49 oraz 7,35 proc. w 16-59. Audycja zyskała 50 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas gł. cykl „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przekłada się na 10,60 proc. udziału. Druga jest TVP1 („Jaka to melodia?” i „Postaw na milion”, co przekłada się na 9,38 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 („Panorama”, „Pogoda” oraz „Echo serca”; 5,44 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest drugi.

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Dołącz do dyskusji: Wzrost oglądalności „36,6” po tym jak TVN rozpoczął nadawanie na żywo

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
seba
Jaki sens pisać teraz o grupie komercyjnej skoro większości rzeczy i tak kupić nie można, firmy zamiast na marketing wolą szpitalom przekazać i zyskują więcej niż jakakolwiek kampania
odpowiedź