SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

fot. tvnArticle

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w pierwszym półroczu 2018 roku należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,89 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmalał o 9,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zmniejszył się o 3,21 proc. do 3,41 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym półroczu kanał miał 1,12 proc. udziału, po spadku o 1,93 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,85 proc. Jego wynik względem pierwszego półrocza 2017 roku zmalał o 8,80 proc.

Przedostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, której udział zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 53,68 proc. do 0,04 proc.

Bardzo słaby wynik wPolsce.pl

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w pierwszym półroczu tego roku wyniósł 0,001 proc.

Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym półroczu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notująca spadek o 4,38 proc. Stacje te wyprzedziły kanały newsowe TVN, których udział zmniejszył się o 9,67 proc. do 4,23 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

TVN24 liderem w grupie 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,19 proc., po spadku o 9,19 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, do góry o 3,94 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,69 proc.; w dół o 6,64 proc.).

Liderem spadków w tym ujęciu był Polsat News 2 - było to 49,43 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,46 proc. udziału, po spadku o 9,71 proc.

W czerwcu straciły wszystkie kanały informacyjne

W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności w obu grupach wiekowych również było TVN24. W 4+ jego udział zmniejszył się o 16,57 proc. do 3,97 proc., a w 16-49 - o 14,68 proc. do 2,34 proc.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Swordfish
Najmniejszy ubytek widzów jest w Polsat News. Pierwszy wynik wPolsce nie jest zły. Pamiętajmy, że zasięg mają mizerny (CP i małe kablówki). Tylko to bardziej stacja publicystyczna niż informacyjna. O której u nich jest serwis informacyjny?
odpowiedź
User
Taka Polska
0,001 WPolsce - ilu to jest ludzi? Tylko redakcja to ogląda?
odpowiedź
User
qq
Tylko w grupie 16-49 TVP Info zyskuje, a resztę stacji traci
odpowiedź
User
Dorota
Wynik wpolsce to kolejny dowód na "mijanie się z prawdą" Nielsena. Patrzę w internecie i widzę znacznie wiekszą ogladalność streamu i VOD, niż TV republika i TVP na yt. Zatem czy w sieci oglądają wpolsce orangutany a ludzie są tylko w panelu Nielsena?
odpowiedź
User
rynienka
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
odpowiedź
User
Romero
A czemu się tu dziwić ?! Wczoraj Fakty przez 15 min na 20min nadawały akcje ratunkową w Tajlandii. Niech jeszcze powiedzą co słychać u matki dziecka w Meksyku, i o wzroście ceny owoca figo w Omanie + 15 min reklam. I tak przez cały dzień + eksperci psycholog i nurkowie z okolicznych stawów.
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.
odpowiedź
User
on
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kolalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy :) :) :)
odpowiedź
User
on
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!


Bardzo dokładnie rozumiem, ale może Ty nie rozumiesz, że dziś widownia w mniejszości ogląda TV w telewizorach. Piszę o tym, że nie może być takich różnic w targetach i że to dowód na niewiarygodność Nielsena, co pokazują także wszelkie inne badania.
odpowiedź
User
on
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!


Bardzo dokładnie rozumiem, ale może Ty nie rozumiesz, że dziś widownia w mniejszości ogląda TV w telewizorach. Piszę o tym, że nie może być takich różnic w targetach i że to dowód na niewiarygodność Nielsena, co pokazują także wszelkie inne badania.

Dziecko drogie, pomiar dotyczy TELEWIZJI !!!!
Rozumiesz, czy trzeba jaśniej?
Co nie obchodzi widownia w internecie, skoro mierzymy oglądalność TELEWIZJI.
Gdyby zmierzyć widownię w internecie, procentowy udział byłby (idę o zakład) porównywalny - PLAYER kilka milionów odsłon w miesiącu.. Mówi Ci coś ta liczba w porównaniu z marnymi kilkunastoma tysiącami w Twojej telewizyjce?
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!


Bardzo dokładnie rozumiem, ale może Ty nie rozumiesz, że dziś widownia w mniejszości ogląda TV w telewizorach. Piszę o tym, że nie może być takich różnic w targetach i że to dowód na niewiarygodność Nielsena, co pokazują także wszelkie inne badania.

Dziecko drogie, pomiar dotyczy TELEWIZJI !!!!
Rozumiesz, czy trzeba jaśniej?
Co nie obchodzi widownia w internecie, skoro mierzymy oglądalność TELEWIZJI.
Gdyby zmierzyć widownię w internecie, procentowy udział byłby (idę o zakład) porównywalny - PLAYER kilka milionów odsłon w miesiącu.. Mówi Ci coś ta liczba w porównaniu z marnymi kilkunastoma tysiącami w Twojej telewizyjce?


Ptaszku mądrutki, przez alexa sprawdź sobie, że wpolsce.pl też ma ponad MILION odsłon w miesiącu. Czy słyszałeś Einsteinie o analizie porównawczej badań TELEWIZJI? Mam w nosie rządowe wpolsce, tvp i republike, ale oglądam czasami i stąd moje wątpliwości. Co i Tobie geniuszu polecam :)
odpowiedź
User
10
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!


Bardzo dokładnie rozumiem, ale może Ty nie rozumiesz, że dziś widownia w mniejszości ogląda TV w telewizorach. Piszę o tym, że nie może być takich różnic w targetach i że to dowód na niewiarygodność Nielsena, co pokazują także wszelkie inne badania.

Dziecko drogie, pomiar dotyczy TELEWIZJI !!!!
Rozumiesz, czy trzeba jaśniej?
Co nie obchodzi widownia w internecie, skoro mierzymy oglądalność TELEWIZJI.
Gdyby zmierzyć widownię w internecie, procentowy udział byłby (idę o zakład) porównywalny - PLAYER kilka milionów odsłon w miesiącu.. Mówi Ci coś ta liczba w porównaniu z marnymi kilkunastoma tysiącami w Twojej telewizyjce?


Ptaszku mądrutki, przez alexa sprawdź sobie, że wpolsce.pl też ma ponad MILION odsłon w miesiącu. Czy słyszałeś Einsteinie o analizie porównawczej badań TELEWIZJI? Mam w nosie rządowe wpolsce, tvp i republike, ale oglądam czasami i stąd moje wątpliwości. Co i Tobie geniuszu polecam

Dziecinko, jeśli porównuje się oglądalnośc w telewizji, to nie możesz do tego mieszać internetu.
Sprowadzasz problem do absurdu.
Ostatnie wyniki odsłon w Player pokazują że mają prawie 30mln odsłon.
Może zacznijmy sumować wszystko tak jak proponujesz, to ze swoimi statystykami zjedziesz do poziomu 10 miejsca po przecinku dla swojej telewizyjki?
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Jestem pewien, że hit karnoFFskich wg Netii ma oglądalność na poziomie 80 mln - 800 mln- całej ludzkości*

* - niepotrzebne skreślić w miarę stopnia wstawania z kolan z ruiny
odpowiedź
User
Łysy


Ptaszku mądrutki, przez alexa sprawdź sobie, że wpolsce.pl też ma ponad MILION odsłon w miesiącu. Czy słyszałeś Einsteinie o analizie porównawczej badań TELEWIZJI? Mam w nosie rządowe wpolsce, tvp i republike, ale oglądam czasami i stąd moje wątpliwości. Co i Tobie geniuszu polecam


Kłamiesz albo nie rozumiesz tego narzędzia. Alexa pokazuje tylko miejsce witryny na świecie i w Polsce, a nie liczbę odsłon. W tej chwili wpolsce.pl ma "Rank in Poland" wynoszący 13400. To oznacza, że oglądalność wPolsce.pl jest na poziomie 20-30 tysięcy użytkowników miesięcznie. Nie sądzę, żeby dali radę wyciągnąć z tego 1 milion odsłon. nawet 100 tysięcy byłoby już gigantycznym sukcesem.
odpowiedź
User
Do Lysego
Do wideł kolego, w Alexie masz komplet informacji, ale nie w podstawowym pakiecie, skąd dane o których piszesz nt wPolsce.pl nie wiem. Maja średnio 1100 000 odsłon miesięcznie. Hough
odpowiedź
User
Bitos
Ja się nie dziwię że oglądalność tych kanałów spada, same nudne nieistotne wiadomości, i non stop reklamy, kanały dobre dla emerytów. A tyle się dzieje na świecie ciekawych rzeczy, mogli by pokazać, ale nie bo oni wolą w kółko pokazywać to samo. Na szczęście jest internet gdzie można się wszystkiego ważnego dowiedzieć.
odpowiedź
User
Łysy
Panie Karnowski, to Pan? Bo chamstwo i próba zakrzyczenia rozmówcy pasuje. Płatna wersja Alexy prognozuje oglądalność na poziomie 11,7 tysiąca uu, więc jeszcze gorzej niż sugerowałem. Nie znalazłem natomiast nigdzie liczby 1100 000, nawet dla całego roku. Może mnie Pan więc lżyć, Panie Karnowski, ale faktów Pan nie zmieni. Jak na roczny ogólnoinformacyjny projekt jest katastrofa.
odpowiedź
User
Do Lysego
Tak to ja jestem Karnowski, siedzimy tu z Wildsteinem i piszemy do Ciebie Łysy. A z jakiej strony jest emisja wPolsce.pl? To są statystyki dla yt sieci :) Przynajmniej nauczyłeś się alexy, bo dotąd potrzebna ci była jak grzebień. Nie wiem czy to katastrofa, statystki tej stacji są najlepsze w sieci z tych widocznych. Sakiewicz tez cię pozdrawia :)
odpowiedź