SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

Liderem oglądalności kanałów informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku było TVN24. Wszystkie kanały zanotowały spadki oglądalności, a najwięcej straciła Telewizja Republika. 0,001 proc. udziału zanotowała Telewizja wPolsce.pl - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w pierwszym półroczu 2018 roku należało do TVN24, którego udział wyniósł 3,89 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zmalał o 9,31 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zmniejszył się o 3,21 proc. do 3,41 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym półroczu kanał miał 1,12 proc. udziału, po spadku o 1,93 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,85 proc. Jego wynik względem pierwszego półrocza 2017 roku zmalał o 8,80 proc.

Przedostatnią lokatę zajęła Telewizja Republika, której udział zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 53,68 proc. do 0,04 proc.

Bardzo słaby wynik wPolsce.pl

Ostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która nadaje od czerwca 2017 roku. W grudniu ub.r. kanał ten pojawił się w ofercie operatorów płatnej telewizji, a od marca br. reklamy stacji są sprzedawane przez Polsat Media. Średni rynkowy udział Telewizji wPolsce.pl w pierwszym półroczu tego roku wyniósł 0,001 proc.

Największy udział (4,26 proc.) wśród grup kanałów newsowych w pierwszym półroczu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notująca spadek o 4,38 proc. Stacje te wyprzedziły kanały newsowe TVN, których udział zmniejszył się o 9,67 proc. do 4,23 proc. (łączne dane dla TVN24 i TVN24 BiS).

TVN24 liderem w grupie 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w pierwszym półroczu 2018 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,19 proc., po spadku o 9,19 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,27 proc. udziału, do góry o 3,94 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,69 proc.; w dół o 6,64 proc.).

Liderem spadków w tym ujęciu był Polsat News 2 - było to 49,43 proc. do 0,04 proc.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,46 proc. udziału, po spadku o 9,71 proc.

W czerwcu straciły wszystkie kanały informacyjne

W czerwcu 2018 roku liderem oglądalności w obu grupach wiekowych również było TVN24. W 4+ jego udział zmniejszył się o 16,57 proc. do 3,97 proc., a w 16-49 - o 14,68 proc. do 2,34 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wszystkie stacje newsowe ze spadkiem w I półroczu. Bardzo słaby wynik Telewizji wPolsce.pl

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Swordfish
Najmniejszy ubytek widzów jest w Polsat News. Pierwszy wynik wPolsce nie jest zły. Pamiętajmy, że zasięg mają mizerny (CP i małe kablówki). Tylko to bardziej stacja publicystyczna niż informacyjna. O której u nich jest serwis informacyjny?
15 20
odpowiedź
User
Taka Polska
0,001 WPolsce - ilu to jest ludzi? Tylko redakcja to ogląda?
37 25
odpowiedź
User
qq
Tylko w grupie 16-49 TVP Info zyskuje, a resztę stacji traci
4 13
odpowiedź
User
Dorota
Wynik wpolsce to kolejny dowód na "mijanie się z prawdą" Nielsena. Patrzę w internecie i widzę znacznie wiekszą ogladalność streamu i VOD, niż TV republika i TVP na yt. Zatem czy w sieci oglądają wpolsce orangutany a ludzie są tylko w panelu Nielsena?
12 15
odpowiedź
User
rynienka
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
16 5
odpowiedź
User
Romero
A czemu się tu dziwić ?! Wczoraj Fakty przez 15 min na 20min nadawały akcje ratunkową w Tajlandii. Niech jeszcze powiedzą co słychać u matki dziecka w Meksyku, i o wzroście ceny owoca figo w Omanie + 15 min reklam. I tak przez cały dzień + eksperci psycholog i nurkowie z okolicznych stawów.
19 6
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.
12 5
odpowiedź
User
on
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kolalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.
16 3
odpowiedź
User
Dorota
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy :) :) :)
5 1
odpowiedź
User
on
Nie no, Karnowscy mają publikę.
Jakubowska się produkuje przed kamerą, a potem sprawdza w domu, jak wypadła.
Jakubowska ma jedne z najciekawszych programów w tej stacji, niektóre sa bardzo popularne na youtube. Te dane to lipa.

Zacznijmy od tego że pomiary oglądalności są na bazie TELEWIZJI, a nie internetu, bo tego dotyczy ten panel badawczy.

A to że Kowalski 50 razy kliknie ten sam link na YT, nie jest miarodajne.

Rozumiem, ale skoro w necie kilkadziesiąt tysięcy Kowalskich klika po 50 razy i ogląda na kilku kompach na raz, żeby podbić streaming do 2-3 tys. jednoczesnych (jest teraz) to znaczy, że albo pomiar TELEWIZYJNY jest do bani, albo w sieci oglądają to głównie Chińczycy

Jak może być pomiar telewizyjny do bani, skoro mierzy oglądalność przed telewizorem, a nie w internecie? Czy Ty wiesz co porównujesz?
Zlicz oglądalność programów TVN w ich Playerze, kilka milionów odsłon w miesiącu !!!
7 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing