SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych

W marcu 2020 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Play, który wyprzedził HGTV i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Active Family, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Cykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat Article

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w marcu 2020 roku wyniósł 0,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do marca 2019 roku wynik zmniejszył się o 12,17 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugą lokatę spadło TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 24,47 proc. i wyniósł 0,46 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,41 proc., uzupełnia HGTV. Wynik kanału zmalał o 28,52 proc. W marcu ub.r. stacja była wiceliderem.

Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 100 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który zajął ostatnią pozycję. Jego wynik zmalał o 50 proc. do 0,01 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w marcu br. zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,69 proc., po spadku o 25,41 proc.

Drugie miejsce zajął kanał Polsat Play (udział tej stacji względem marca ub.r. spadł o 10,65 proc. do 0,51 proc.), który wyprzedził HGTV (w dół o 30,83 proc. do 0,47 proc.).

Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 140,54 proc. do 0,18 proc., również i tutaj zanotowała stacja Active Family. Najwięcej w tym ujęciu też straciło E! - było to 54,29 proc. do 0,02 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat Play nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obioba
Lider o 0,02 XD
To jest granica błędy statystycznego. Ile to jest osób w badaniu Nielsena? Pół czy ćwierć osoby
10 2
odpowiedź
User
Hanek
To nieistotne. Lider to lider. Tak wyszło i już. Póki co nie wymyślono lepszej metody badań oglądalności od Nielsena.
7 1
odpowiedź
User
Gdynianka
Ogladam na Ipli pana Wołoszańskiego
6 0
odpowiedź
User
Oglądam TVP
I każdy program opóżniony o 10 minut z powodu reklam..
5 1
odpowiedź
User
dude
I każdy program opóżniony o 10 minut z powodu reklam..

Oglądaj nudy na TVP wyprodukowane przez ziomków za nasze dwa miliardy. Po co im reklamy?
1 3
odpowiedź