SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Spadła oglądalność czołowych stacji muzycznych, MTV Music Polska z gorszymi wynikami od VIVA Polska

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w październiku br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największymi wzrostami w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły trzy stacje: Eska TV Extra, NUTA.TV i VH1 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział naziemnego kanału Polo TV w październiku 2017 roku wyniósł 0,59 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 23,38 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września ub.r. do 16 maja br. zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja br. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.

Średni udział naziemnej Eski TV w październiku br. wyniósł 0,37 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,04 proc. Dla porównania naziemna 8TV w październiku 2016 roku miała średni udział na poziomie 0,41 proc.

Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jego średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,13 proc. (wynik tego kanału względem października ub.r. zmalał o 13,33 proc.).

Oczko niżej znalazł się kanał 4FunTV, który spadł z miejsca trzeciego. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,12 proc. (spadek o 20 proc.).

W pierwszej piątce znalazł się jeszcze kanał Stars.TV, awansujący z szóstej lokaty. Jego średni udział wyniósł 0,07 proc. (wzrost o 40 proc.).

Największym wzrostem pochwalić się mogły trzy stacje, których wyniki się podwoiły. Pierwsza z nich to wspomniana Eska TV Extra, której wynik względem kablowo-satelitarnej Eski TV z października ub.r. wzrósł z 0,02 proc. do 0,04 proc. Taki sam poziom wzrostu odnotowały również NUTA.TV i VH1 (w obu przypadkach do 0,02 proc. udziału).

Z kolei najbardziej spadł wynik kanału MTV Music Polska, który 17 października br. zastąpił stację VIVA Polska. Średni udział VIVA Polska i MTV Music Polska w październiku 2017 roku wyniósł 0,03 proc., po spadku względem października 2016 roku o 62,50 proc.

Warto dodać, że średni udział VIVA Polska w okresie od 1 do 16 października br. wyniósł 0,03 proc., a wynik MTV Music Polska od 17 do 31 października br. wyniósł 0,02 proc.

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w październiku br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 33,33 proc., wyniósł 0,82 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,70 proc. (bez zmian).

Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,25 proc. udziału; - 16,67 proc.).

Największym wzrostem (o 200 proc. do 0,06 proc. udziału) pochwalić się mogła tutaj NUTA.TV. Również i w tym ujęciu najbardziej straciły stacje VIVA Polska i MTV Music Polska - było to 68,75 proc. do 0,05 proc. udziału (do 16 października br. VIVA Polska miała 0,07 proc. udziału, a wynik MTV Music Polska od kolejnego dnia wyniósł 0,04 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Spadła oglądalność czołowych stacji muzycznych, MTV Music Polska z gorszymi wynikami od VIVA Polska

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolec
Ja oglądam tylko polo tv, mam nawet nagrywarkę, i jak śpię to nagrywam a potem oglądam
22 26
odpowiedź
User
lll
Nic dziwnego ze ogladalnosc MTV spadla, jak tam tylko szrot dla nastolatkow
28 18
odpowiedź
User
estera
Jak ktos jest na tyle niegramotny zeby odpalic sobie liste z videclipami na yt to musi siedziec jak debil i gapic sie w piosenki w tv. To ja juz wole przewijac kasete w jamniku.
19 22
odpowiedź
User
Monia
Kiedys stacje muzyczne byly liderami stacji kablowych, ale w dobie muzyki i videoclipow w internecie wszystkie kanaly staly sie niszowymi*

* nie dotyczy Polo TV
12 20
odpowiedź
User
pavv
Jak badając 2000 gospodarstw domowych można wyliczyć dokładność oglądalności do dwóch miejsc po przecinku???? Nie można!
28 11
odpowiedź