SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu, Eleven Sports 1 z największym wzrostem

W zeszłym półroczu zdecydowanym liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Eleven Sports 1, a na czele spadków uplasował się nSport+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVP Sport w pierwszym półroczu 2019 roku wyniósł 1,23 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 78,49 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

TVP Sport od 7 czerwca ub.r. nadaje na MUX-3, na którym zastąpił TVP Rozrywkę. Z kolei od 22 grudnia ub.r. stacja w jakości HD jest dostępna również na ósmym multipleksie DVB-T (wraz z TVP Rozrywką, która powróciła do naziemnej telewizji cyfrowej).

Drugą lokatę zajął Eurosport 1, którego udział zmalał o 5,65 proc. do poziomu 0,58 proc.

Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik tej stacji w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,43 proc. (do góry o 3,62 proc.).

4. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,17 proc. (po wzroście o 103,70 proc. - największym w zestawieniu), znalazł się kanał Eleven Sports 1.

Z kolei największy spadek w zestawieniu odnotował będący ósmy w zestawieniu nSport+, którego udział zmniejszył się o 25,51 proc. do 0,07 proc. Rok wcześniej stacja ta była piąta.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w zeszłym półroczu też zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 1,09 proc., po wzroście o 60,59 proc.

Podium uzupełniają Eurosport 1 (0,29 proc.; - 15,85 proc.) i Polsat Sport (0,26 proc.; + 12,33 proc.).

W tej grupie wiekowej największym wzrostem, wynoszącym 94,49 proc. do 0,25 proc., też pochwalić się mógł Eleven Sports 1.

Na przeciwnym biegunie również i w tym ujęciu znalazł się nSport+ - jego strata wyniosła 24,24 proc. do 0,08 proc.

W czerwcu 2019 roku pozycję bezkonkurencyjnego lidera oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach wiekowych zajął TVP Sport. W 4+ jego udział jednak zmniejszył się o 31,03 proc. do 2,01 proc., a w 16-49 - o 46,50 proc. do 1,74 proc. W czerwcu ub.r. kanał ten obszernie relacjonował MŚ w piłce nożnej.

Dołącz do dyskusji: TVP Sport liderem oglądalności w I półroczu, Eleven Sports 1 z największym wzrostem

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jatak
Jestem w szoku, ze darmowa stacja sportowa jest ponownie przed kanalami premium.
odpowiedź
User
walter
Jestem w szoku, ze darmowa stacja sportowa jest ponownie przed kanalami premium.


kto wam z PR TVP pisze takie debilne komentarze?
odpowiedź
User
Zonek43
Nie lubię TVP PIS i nie oglądam
odpowiedź