SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 2,46 mln widzów, tyle samo ile było rok wcześniej. Reality-show daje TVN pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym.

Magda Gessler Article

17. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 22 lutego br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 2,46 mln osób. Przełożyło się to na 18,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 23,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 22,34 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia 15. edycji programu Magdy Gessler delikatnie spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich oglądało 2,53 mln widzów, drugi - 2,49 mln, a trzeci - 2,34 mln.

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki piętnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,45 mln osób, co dało stacji 17,69 proc. udziału w 4+, 23,38 proc. w grupie 16-49 oraz 21,33 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że program TVN jak na razie ma podobną widownię.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest liderem w rynku telewizyjnym. Drugie miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,77 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (filmy fabularne i „Przyjaciółki”; 9,56 proc.) oraz TVP2 (gł. „The Good Doctor”; 4,18 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też jest liderem, choć przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest większa.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” ogląda 2,5 mln widzów. TVN liderem rynku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
korba
Siłą Gesslerowej jest tu przede wszystkim odpuszczenie czwartku przez TVP2. Widać to zresztą po wynikach kiedy Dwójka w tym dniu uzyskuje połowę tego co w poniedziałek czy wtóre
5 13
odpowiedź
User
ja_to_ja
Siłą Gesslerowej jest tu przede wszystkim odpuszczenie czwartku przez TVP2. Widać to zresztą po wynikach kiedy Dwójka w tym dniu uzyskuje połowę tego co w poniedziałek czy wtóre


Widocznie w TVP2 nie są w stanie stworzyć nic nowego, by się przyjęło i dało wyniki odpowiadające chociąz połowie wyników "M jak Miłość" (patrz "Pierwsza Randka" z milionem widzów). Zasługą wyników jest osobowość Gesslerowej.
27 4
odpowiedź
User
Pipi
Pozdrowienia dla całej ekipy KR
17 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing