SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49

Najnowszy sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler po trzech odcinkach gromadzi 1,96 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż rok temu. Reality-show daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pozycję niekwestionowanego lidera w 16-49.

Magda Gessler; fot. TVN Article

21. sezon „Kuchennych rewolucji” oglądać obecnie można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu TVN śledziło średnio 1,96 mln osób. Przełożyło się to na 14,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 20,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory największą widownię przyciągnął trzeci odcinek programu Magdy Gessler, który śledziło średnio 2 mln widzów.

Emitowane w analogicznym okresie ub.r. trzy pierwsze odcinki dziewiętnastej serii „Kuchennych rewolucji” gromadziły średnio 2,17 mln osób, co dało stacji 16,73 proc. udziału w 4+, 23,23 proc. w grupie 16-49 oraz 20,70 proc. w grupie 16-59. Program TVN stracił 210 tys. widzów.

TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” jest wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, emitująca w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 16,29 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat („Przyjaciółki” i „Zdrady”; 9,09 proc.) oraz TVP2 (gł. filmy fabularne; 3,06 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,45 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” ogląda 1,96 mln widzów. TVN liderem w 16-49

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mario
Tyle lat i nadal hit, brawo!
12 11
odpowiedź
User
MYT
Co by nie mówić, wyniki robią wrażenie
11 11
odpowiedź
User
ANKA
Madzia królowa :)
9 12
odpowiedź
User
thd
Co by nie mówić, wyniki robią wrażenie

Niecałe 2mln na prime time TVN robią wrażenie? Wrażenie robi 1,7mln Świętego w drugoligowej TV4.
18 11
odpowiedź
User
Qwert
Coraz gorszych biorą tych restauratorów, a Magda Gessler zamiast skupić się gotowaniu, zdradzaniu tajników dobrej kuchni, sprawnego zarządzania itp. zajmuje się wrzeszczeniem, jak Kozuchowska w "Rodzince.pl". Wszyscy wiemy, jak skończyła Rodzinka
10 4
odpowiedź