SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,1 mln widzów „Lepiej późno niż wcale”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Lepiej późno niż wcale” gromadził średnio 1,08 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,33 mln zł.

Uczestnicy „Lepiej późno niż wcale”; fot. G. Piekarski Article

Program „Lepiej późno niż wcale” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 21.35, w okresie od 14 września do 19 października br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,76 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,13 mln, a w 16-59 - 1,63 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek, który śledziło 1,31 mln osób.

Polsat w czasie emisji nowego programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. „Big Music Quiz” oraz transmisje sportowe, co dało jej 10,86 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 8,80 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 6,15 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również był trzeci.

Wpływy wokół reklam pokazanych przy premierowych odcinkach programu wyniosły 18,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Lepiej późno niż wcale” to realizowany przez Golden Media Polska program w którym czwórka dojrzałych przyjaciół celebrytów udała się w podróż życia do Azji. Są to: aktorzy Piotr Polk i Karol Strasburger, polski sportowiec Władysław Kozakiewicz oraz kabareciarz Krzysztof Hanke. W tzw. „podróży życia” bohaterom towarzyszył jako przewodnik Rafał Masny z internetowego kanału Abstrachuje.

Celebryci odwiedzili egzotyczne miejsca w Japonii, Korei i Indonezji. W pierwszym z tych państw byli w Tokio (w którym m.in. odbyli wycieczkę metrem, gościli w salonach hazardowych Pachinko) oraz Kioto (złożyli tam wizytę w domu gejsz). W Korei odwiedzili Seul (a w nim m.in. klinikę chirurgii plastycznej), a w Indonezji - wyspę Bali (gdzie m.in. skakali z wodospadu oraz nurkowali w poszukiwaniu diabłów morskich).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów „Lepiej późno niż wcale”. Polsat stacją trzeciego wyboru

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
Jeśli Polsat potrafi przegrać w 16-49 nawet z TVP1, czyli telewizją, którą trzymają przy życiu głównie emeryci, to wiedz, że nie jest za ciekawie.
32 14
odpowiedź
User
Kalemba
Golden Media to musiała być porażka. Majdany za bańkę nie poleciały lepiej.
27 8
odpowiedź
User
tom
a mi sie program podobał. Uczestnicy z doświadczeniem
30 13
odpowiedź
User
rurku
Program świetny, 100 razy lepszy od Ameryka Express.
24 18
odpowiedź
User
Marcin
A jak dla mnie program na duży plus. Przynajmniej można było się pośmiać.
Nie taka sztuczna napina jak to ich całe postatzanie, lub szmirowate śpiewanie.

Mam nadzieję, że doczekam się kontynuacji.
26 10
odpowiedź