1,1 mln widzów „Lepiej późno niż wcale”. Polsat stacją trzeciego wyboru

Nowy program „Lepiej późno niż wcale” gromadził średnio 1,08 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,33 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,1 mln widzów „Lepiej późno niż wcale”. Polsat stacją trzeciego wyboru
Uczestnicy „Lepiej późno niż wcale”; fot. G. Piekarski

Program „Lepiej późno niż wcale” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 21.35, w okresie od 14 września do 19 października br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 1,08 mln widzów, co przełożyło się na 8,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,19 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-world-of-dance-polsat-trzeci-w-rynku,7171222037808769a ##

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,76 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,13 mln, a w 16-59 - 1,63 mln; dane udostępnione przez Codemedia).

Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek, który śledziło 1,31 mln osób.

grafika

Polsat w czasie emisji nowego programu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. „Big Music Quiz” oraz transmisje sportowe, co dało jej 10,86 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (filmy fabularne; 8,80 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 6,15 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat,7171227246291073a ##

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również był trzeci.

grafika

Wpływy wokół reklam pokazanych przy premierowych odcinkach programu wyniosły 18,33 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Lepiej późno niż wcale” to realizowany przez Golden Media Polska program w którym czwórka dojrzałych przyjaciół celebrytów udała się w podróż życia do Azji. Są to: aktorzy Piotr Polk i Karol Strasburger, polski sportowiec Władysław Kozakiewicz oraz kabareciarz Krzysztof Hanke. W tzw. „podróży życia” bohaterom towarzyszył jako przewodnik Rafał Masny z internetowego kanału Abstrachuje.

Celebryci odwiedzili egzotyczne miejsca w Japonii, Korei i Indonezji. W pierwszym z tych państw byli w Tokio (w którym m.in. odbyli wycieczkę metrem, gościli w salonach hazardowych Pachinko) oraz Kioto (złożyli tam wizytę w domu gejsz). W Korei odwiedzili Seul (a w nim m.in. klinikę chirurgii plastycznej), a w Indonezji - wyspę Bali (gdzie m.in. skakali z wodospadu oraz nurkowali w poszukiwaniu diabłów morskich).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-slad-nowy-kryminalny-serial-polsat-trzeci-w-rynku,7171220748232833a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"