1,44 mln widzów „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem

W sezonie 2020/2021 „Leśniczówkę” oglądało średnio 1,44 mln osób. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i ostatnie w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 58,33 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,44 mln widzów „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem

Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 8 września 2020 roku do 10 czerwca 2021 roku wyniosła 1,44 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,09 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 20.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 10 lutego. Śledziło go średnio 2,28 mln osób (tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze).

grafika

TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, który nadawał wtedy gł. „Na Wspólnej”, co dało stacji 8,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska” oraz „Nasz nowy dom”; 8,35 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali i filmy fabularne; 8,06 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była czwarta.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021 wyniosły 58,33 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"