Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 8 września 2020 roku do 10 czerwca 2021 roku wyniosła 1,44 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,09 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 20.30.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 10 lutego. Śledziło go średnio 2,28 mln osób (tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze).

TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, który nadawał wtedy gł. „Na Wspólnej”, co dało stacji 8,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska” oraz „Nasz nowy dom”; 8,35 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali i filmy fabularne; 8,06 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była czwarta.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021 wyniosły 58,33 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##











