1,44 mln widzów „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem

W sezonie 2020/2021 „Leśniczówkę” oglądało średnio 1,44 mln osób. TVP1 w czasie nadawania telenoweli zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i ostatnie w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 58,33 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,44 mln widzów „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021, TVP1 liderem

Średnia widownia premierowych odcinków „Leśniczówki”, wyemitowanych w okresie od 8 września 2020 roku do 10 czerwca 2021 roku wyniosła 1,44 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 10,09 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 6,06 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 20.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 10 lutego. Śledziło go średnio 2,28 mln osób (tego dnia odbywał się protest mediów, w którym większość komercyjnych stacji - m.in. TVN24 i Polsat News - nadawały czarne plansze).

grafika

TVP1 w czasie emisji telenoweli zajęła pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata wśród tzw. „wielkiej czwórki” należała do TVN, który nadawał wtedy gł. „Na Wspólnej”, co dało stacji 8,58 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat (gł. filmy fabularne, „Ninja Warrior Polska” oraz „Nasz nowy dom”; 8,35 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. bloki reklamowe oraz kilkuminutowe kulisy swoich seriali i filmy fabularne; 8,06 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka była czwarta.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Leśniczówki” w sezonie 2020/2021 wyniosły 58,33 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/m-jak-milosc-ogladalo-prawie-4-mln-widzow-tvp2-zarobila-126-44-mln-zl-z-reklam,7170179464403073a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek