729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls

Jesienne odcinki serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 729 tys. widzów, o 64 tys. osób mniej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w wiosennej ramówce 2021 roku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
729 tys. widzów „Lombard. Życie pod zastaw” w TV Puls

Telewizja Puls końcówkę szóstego i siódmy sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” nadawała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 31 sierpnia do 27 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 729 tys. osób. Przełożyło się to na 5,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,35 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 7,71 proc., a w DVB-T 16-49 - 10,64 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-puls-przenosi-obsluge-brokerska-z-tvn-media-do-polsat-media,7170424869857409a ##

Najwięcej widzów zgromadził odcinek wyemitowany 12 października br. Oglądało go 991 tys. osób (6,94 proc. udziału).

grafika

Produkcja względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 64 tys. widzów. Od 2 września do 22 listopada ub.r. „Lombard. Życie pod zastaw 5” oglądało średnio 793 tys. widzów, co przełożyło się na 5,77 proc. udziału w 4+, 7,17 proc. w 16-49, 9,20 proc. w DVB-T 4+ i 12,62 proc. w DVB-T 16-49.

Stacja TV Puls w czasie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym na tle swoich głównych konkurentów. Wyższe wyniki miała telewizyjna Czwórka, która w tym czasie nadając hitowy serial „Policjantki i policjanci” miała 8,76 proc. udziału. Słabiej od TV Puls wypadły TVN7 (2,16 proc.) i TTV (1,52 proc.).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków serialu wyniosły 17,72 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-puls-przenosi-obsluge-brokerska-z-tvn-media-do-polsat-media,7170424869857409a ##

W serialu ponownie występować będą m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Dominika Skoczylas, Maciej Gisman, Rita Weinar, Dominik Dąbrowski, Mateusz Murański, Małgorzata Szeptycka, Dorota Kamińska, Maciej Gisman, Iwona Domaszewicz i Marcin Borchardt. Gościnnie w nowych odcinkach pojawią się m.in. Małgorzata Rożniatowska i Krzysztof Hanke.

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online