SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

650 tys. widzów „Magazynu 997”. TVP1 wiceliderem rynku

Drugi sezon programu „Magazynu 997” ogląda średnio 648 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji misyjnej audycji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

Dariusz Bohatkiewicz Article

Premierowe odcinki nowego sezonu „Magazynu 997” emitowane są w TVP1 w czwartki około godz. 23.00, począwszy od 6 września br. Odcinki pokazane do 25 października br. oglądało średnio 648 tys. widzów. Przełożyło się to na 9,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością jak na razie cieszyło się wydanie z 25 października. Zgromadziło ono przed telewizorami 846 tys. oglądających.

Dal porównania, premierowe odcinki pierwszego sezonu „Magazynu 997”, emitowane od 8 marca do 24 maja br. w tym samym paśmie, oglądało średnio 760 tys. widzów. Przełożyło się to na 10,23 proc. udziału w 4+, 5,94 proc. w 16-49 oraz 7,05 proc. w 16-59.

TVP1 w czasie emisji „Magazynu 997” jest wiceliderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Pierwsze miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas filmy fabularne, co przekłada się na 10,92 proc. udziału. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają Polsat (filmy; 6,11 proc.) oraz TVP2 (tez pasmo filmowe; 4,46 proc.).

Również w grupie 16-59 TVP1 zajmuje miejsce drugie. Z kolei w grupie 16-49 Jedynka jest trzecia.

„Magazyn 997” to program poruszający kryminalne tematy którego formuła jest podobna do znanego z TVP2 „Magazynu kryminalnego 997” Michała Fajbusiewicza. Po krytyce prawicowych publicystów po emisji pierwszego odcinka audycji Telewizja Polska najpierw zawiesiła program, a potem całkowicie zdjęła go z ramówki Dwójki. Fajbusiewicz zapowiadał wówczas wystąpienie na drogę sądową.

Nowy program również przywołuje autentyczne, niewykryte sprawy kryminalne, a ekipa realizująca magazyn, wraz z policją, uczestniczy w poszukiwaniu sprawców zdarzeń, groźnych przestępców. „Magazyn 997” przedstawia rekonstrukcje bulwersujących spraw kryminalnych, angażując widzów w rozwikływanie kryminalnych zagadek.

Audycję prowadzą Dariusz Bohatkiewicz i Maciej Karczyński. Program powstaje we współpracy z Komendą Główną Policji.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 650 tys. widzów „Magazynu 997”. TVP1 wiceliderem rynku

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
A jaka oglądalność powtórkowa programu Elżbiety Jaworowicz "Sprawa dla reportera" nadawana po 1 w nocy ? Hehe :-)
9 13
odpowiedź
User
Gość X
120 tysięcy widzów mniej, szkoda. Bohatkiewicz jest także narratorem. W jednym z ostatnich odcinków po obejrzeniu VOD zauważyłem brak "Monitoring na tropie". Scenki z Maciejem Karczyńskim to obecna formuła "Żyj bezpiecznie". Do tego Mariusz Studzienny przedstawia terenową relację z jednego w danym odcinku miejsca zbrodni. Na koniec bardzo krótki blok najbardziej niebezpieczni poszukiwani listem gończym przestępcy. Po 1 w nocy są Moroz i Kłopotowski, a nie Jaworowicz.
8 8
odpowiedź