SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 3,88 mln osób. Produkcja straciła widzów względem poprzedniego sezonu, ale i tak dała Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 39,67 mln zł.

Fot. ArtramaArticle

Najnowszy sezon „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 oglądać można było w środy o godz. 20.45, w okresie od 30 sierpnia 2017 roku do 30 maja 2018 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu w tym okresie wyniosła 3,88 mln osób, co przełożyło się na 25,33 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 20,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 8 listopada ub.r. Zgromadził on przed telewizorami 4,35 mln oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Na dobre i na złe” straciło 630 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 31 sierpnia 2016 roku do 24 maja 2017 roku) produkcję śledziło średnio 4,51 mln osób, co przekładało się na 28,43 proc. udziału w 4+, 22,63 proc. w 16-49 oraz 25,40 proc. w 16-59.

Dwójka w paśmie nadawania swojego serialowego hitu nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym paśmie zajął TVN, emitujący wówczas końcówkę „Na Wspólnej” i teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosił 11,23 proc. Trzecia była TVP1 (gł. widowisko „Wielki test” oraz mecze piłki nożnej; 8,40 proc.), a czwarty - Polsat (gł. nowe randkowe show „Umów się ze mną. Take me out” i filmy fabularne; 7,36 proc.).

Również wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 była bezkonkurencyjna.

Wpływy reklamowe z odcinków serialu pokazanych w sezonie 2017/2018 wyniosły 39,67 mln zł. W analogicznym okresie rok wcześniej były one niższe, ale „Na dobre i na złe” liczyło wówczas jeden odcinek mniej - uplasowały się na poziomie 31,49 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki „Na dobre i na złe” na antenie TVP2 będzie można oglądać w jesiennej ramówce 2018 roku.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3,9 mln widzów „Na dobre i na złe”. TVP2 zmiażdżyła konkurencję

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Daz
Tvp miażdży rynek, traci rynek, zyskuje rynek...
odpowiedź
User
MF
To jest dobry serial. Świetni aktorzy głównie teatralni, poważne historie medyczne. Oglądam ten serial, choć unikam tasiemców.
odpowiedź
User
MDK
Serial oglądamy dla prof. Falkowicza czyli Michała Żebrowskiego.
odpowiedź