1,05 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat wiceliderem w 16-49

Czwarty sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadził średnio 1,05 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż druga odsłona emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania formatu był ostatni w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 29,34 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,05 mln widzów „Ninja Warrior Polska 4”. Polsat wiceliderem w 16-49
Igor Fojcik, zwycięzca „Ninja Warrior Polska 4”; fot. Polsat

Rozrywkowy program „Ninja Warrior Polska 4” nadawany był w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 31 sierpnia do 12 października br. Średnia oglądalność projektu wyniosła 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 1,37 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/love-island-wyspa-milosci-4-kto-wygral-wyniki-ogladalnosci,7170103148430977a ##

Polsat w czasie emisji formatu zajął ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVP2, która nadając wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co dało jej 12,20 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (różne pozycje, w tym prognoza pogody, „Alarm!” i „Leśniczówka”; 11,12 proc.), a trzecie - TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i „Ślub od pierwszego wejrzenia”; 8,43 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Polsat był wiceliderem. Stacja zajęła trzecie miejsce w 16-59.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Ninja Warrior Polska 4” wyniosły 29,34 mln zł. Dla porównania, druga edycja z reklam zarobiła 29,40 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-15-sezon-jesien-2021-polsat-ogladalnosc,7170112678524545a ##

„Ninja Warrior Polska 4” wygrał Igor Fojcik

Zwycięzcą czwartej polskiej edycji reality-show został 21-letni trener personalny Igor Fojcik, który otrzymał tytuł „Last Man Standing”. Uczestnikowi nie udało się w pełni pokonać finałowego toru, ale zaszedł on najdalej spośród swoich konkurentów.

- To był mój pierwszy udział w programie. Nie wiedziałem, czego się spodziewać. Sama rywalizacja była dla mnie bardzo ciekawa, bardzo mi się podobało. Poznałem mnóstwo cudownych ludzi - komentuje Igor Fojcik.

Czwartą i piątą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” prowadzi niezmiennie Karolina Gilon. Bez zmian zmagania zawodników komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-taniec-z-gwiazdami-polsat-poniedzialek-kto-odpadal,7170120484620417a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii