SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milion widzów ogląda program „Kuba Wojewódzki”. TVN liderem rynku

Najnowszą serię show „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,03 mln osób, czyli o 490 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVN w czasie emisji programu jest liderem w rynku telewizyjnym.

Kuba Wojewódzki, fot. TVNKuba Wojewódzki, fot. TVN

Premierowe odcinki 22. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 14 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,03 mln osób, co zapewniło stacji 11,37 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 15,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory najchętniej oglądany odcinek talk-show zgromadził przed telewizorami 1,23 mln widzów. Wyemitowany został on 28 lutego br., a gościli w nim Mikołaj Roznerski i Marek Dyjak.

W porównaniu do emitowanej rok temu 20. serii, widownia „Kuby Wojewódzkiego” spadła o 490 tys. osób. Trzy pierwsze odcinki formatu pokazane rok temu oglądało średnio 1,52 mln osób, a udział TVN wynosił wtedy 14,01 proc. w 4+ oraz 16,92 proc. w 16-49. Przypomnijmy, że pierwszy odcinek tamtej serii wyjątkowo pokazany był o godz. 21.30, czyli godzinę wcześniej niż zwykle (oglądało go 1,91 mln osób). Tego dnia o 22.30 TVN pokazał widowisko „Wszyscy na jednego, czyli Roast Kuby Wojewódzkiego”.

TVN w paśmie nadawania programu Kuby Wojewódzkiego jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, co przekłada się na 9,36 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 7,95 proc.), a czwarta - TVP1 (pasmo filmowe; 4,86 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem też jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Dwójka i Jedynka.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 9,51 proc.

Dołącz do dyskusji: Milion widzów ogląda program „Kuba Wojewódzki”. TVN liderem rynku

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kama
Dyjak, nie Dyja ;)
odpowiedź
User
cvcvcv
0,5 mln widzów stracił hahahahaha
odpowiedź
User
Adamo023
W końcu się kończy leśny dziadek.
odpowiedź