SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1

Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 1,72 mln widzów. Pozostałe miały już poniżej 1 mln oglądających.

Wiceprezes TVP Maciej Stanecki i Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola fot. urząd miasta Opola Article

Widowisko muzyczne Jedynki „O! Polskie przeboje” nadawane jest w TVP1 w sobotnie popołudnia, począwszy od 5 marca br. Jego średnia oglądalność do 25 marca br. wyniosła milion widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,09 proc. w grupie 4+, 6,09 proc. w 16-49 i 6,92 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,72 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek audycji.

Widownia trzech topowych odcinków programu

TVP1 w paśmie nadawania programu „O! Polskie przeboje” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Kuchenne rewolucje” i „Fakty”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,62 proc. Drugi jest Polsat (gł. „Chłopaki do wzięcia” i „Wydarzenia”; 13,36 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i „Postaw na milion”; 6,66 proc.).

Identyczna kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Oglądalność audycji na tle konkurencji

„O! Polskie przeboje” to muzyczne widowisko, które wyłoni uczestników koncertu Debiuty podczas Festiwalu w Opolu. Program realizowany jest w opolskim Muzeum Polskiej Piosenki. Gospodarzami show są Anna Maciejowska i Anna Butrym, a reżyserem Radek Kobiałko.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
"ostro w dół", "spada z odcinka na odcinek"Ręce opadają to na pewno. już pomijam najważniejsze,żenie o to w tym programie w ogóle chodzi i że jeśliby wierzyć w ogóle w te dane to bardzo dużo i tak.Naprawdę tym co upierają się by tworzyć taką histeryjkę,że wszystkie preogramy albo te co mają być sztandarowe,czy hitowe w m.publ.tracą,albo zapominają,że nie o to chodzi,albo,że ludzie myślą.albo jedno i drugie.Ile już razy była ta kwestia wałkowana na ile te dane są wiarygodne. Poza tym od ilu okoliczności to zależy i związanymi z poziomem programu,porą, poziomem uczestników,wcaleniekoniecznie na zasadzie gorszy=mniej, i od zupełnie nie związanych.
NO,ale póki można pisać"najgorszy w historii" "najgorszy od..." "w dół ostro i słono"w to graj.Szkoda zdrowia.
9 19
odpowiedź
User
Ja_2017
W ciągu dwóch tygodni utrata miliona widzów. Brawo!
29 10
odpowiedź
User
Arak
Z odcinka na odcinek jest coraz bardziej misyjnie. Brawo!
24 9
odpowiedź
User
Zygmunt
Kurski jest jak Midas, tylko że zamiast złota za każdym razem jest kupa.
32 10
odpowiedź
User
Staszek
Pierwszy odcinek był nadany bezpośrednio po skokach narciarskich, stąd tak wysoki wynik. Średnia dla całego sezonu będzie już unormowana i wynik będzie bardzo słaby. Na poziomie TV4 czy TVN7, a nie pozostałych stacji z tzw "Wielkiej Czwórki".
25 9
odpowiedź