SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1

Nowy program „O! Polskie przeboje” ogląda średnio 1 mln osób. TVP1 w czasie emisji muzycznej audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 1,72 mln widzów. Pozostałe miały już poniżej 1 mln oglądających.

Wiceprezes TVP Maciej Stanecki i Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola fot. urząd miasta OpolaArticle

Widowisko muzyczne Jedynki „O! Polskie przeboje” nadawane jest w TVP1 w sobotnie popołudnia, począwszy od 5 marca br. Jego średnia oglądalność do 25 marca br. wyniosła milion widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,09 proc. w grupie 4+, 6,09 proc. w 16-49 i 6,92 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie największą widownię, wynoszącą 1,72 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek audycji.

Widownia trzech topowych odcinków programu

TVP1 w paśmie nadawania programu „O! Polskie przeboje” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest TVN, emitujący wówczas gł. „Kuchenne rewolucje” i „Fakty”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 13,62 proc. Drugi jest Polsat (gł. „Chłopaki do wzięcia” i „Wydarzenia”; 13,36 proc. udziału), a czwarta - TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport”, „Pogoda” i „Postaw na milion”; 6,66 proc.).

Identyczna kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Oglądalność audycji na tle konkurencji

„O! Polskie przeboje” to muzyczne widowisko, które wyłoni uczestników koncertu Debiuty podczas Festiwalu w Opolu. Program realizowany jest w opolskim Muzeum Polskiej Piosenki. Gospodarzami show są Anna Maciejowska i Anna Butrym, a reżyserem Radek Kobiałko.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 10,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1 mln widzów show „O! Polskie przeboje” w TVP1

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
"ostro w dół", "spada z odcinka na odcinek"Ręce opadają to na pewno. już pomijam najważniejsze,żenie o to w tym programie w ogóle chodzi i że jeśliby wierzyć w ogóle w te dane to bardzo dużo i tak.Naprawdę tym co upierają się by tworzyć taką histeryjkę,że wszystkie preogramy albo te co mają być sztandarowe,czy hitowe w m.publ.tracą,albo zapominają,że nie o to chodzi,albo,że ludzie myślą.albo jedno i drugie.Ile już razy była ta kwestia wałkowana na ile te dane są wiarygodne. Poza tym od ilu okoliczności to zależy i związanymi z poziomem programu,porą, poziomem uczestników,wcaleniekoniecznie na zasadzie gorszy=mniej, i od zupełnie nie związanych.
NO,ale póki można pisać"najgorszy w historii" "najgorszy od..." "w dół ostro i słono"w to graj.Szkoda zdrowia.
odpowiedź
User
Ja_2017
W ciągu dwóch tygodni utrata miliona widzów. Brawo!
odpowiedź
User
Arak
Z odcinka na odcinek jest coraz bardziej misyjnie. Brawo!
odpowiedź