SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,1 mln widzów „Pierwszej randki”. TVP2 przegrywa z konkurencją

Nowy program rozrywkowy „Pierwsza randka” gromadzi średnio 1,10 mln osób, o 180 tys. widzów więcej niż pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r. cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”. TVP2 w czasie jego emisji przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.

Article

Reality-show „Pierwsza randka” oglądać można na antenie TVP2 w czwartki o godz. 20.40, począwszy od 16 marca 2017 roku. Średnia oglądalność programu do 30 marca br. wyniosła 1,10 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 7,05 proc. w grupie 4+, 5,58 proc. w 16-49 i 6,03 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,17 mln oglądających, zgromadził pierwszy odcinek nowego reality-show.

Widownia trzech pierwszych odcinków programu

Dla porównania, w jesiennej ramówce ub.r. TVP2 w tym paśmie pokazywała misyjny cykl „Kochanie, ratujmy nasze dzieci”, który śledziło średnio 919 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 5,94 proc., 6,31 proc. oraz 6,22 proc. udziału. Oznacza to, że randkowy program w tym ujęciu podnosi widownię swojego pasma o 180 tys. oglądających.

TVP2 w paśmie nadawania „Pierwszej randki” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest TVP1, emitująca wówczas „Ojca Mateusza” i „Sprawę dla reportera”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi 19,82 proc. Drugi jest TVN („Na Wspólnej”, „Milionerzy” i początek „Kuchennych rewolucji”; 16,14 proc. udziału), a trzeci - Polsat („Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 10,72 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest już jednak TVN. Dwójka również i w tych ujęciach zajmuje miejsce czwarte.

Oglądalność reality-show na tle konkurencji

W „Pierwszej randce” do restauracji zapraszane zostają na randkę osoby, które nigdy wcześniej się nie spotkały. Kelnerzy serwują posiłek, a uczestnicy muszą w krótkim czasie dowiedzieć się na swój temat jak najwięcej, by na końcu zdecydować, czy chcą się spotkać ponownie. Przez cały czas uczestników podglądają ukryte w restauracji kamery. W każdym odcinku prezentowanych jest kilka randek w ciemno.

Program jest oparty na brytyjskim formacie „First Dates”, który jest nadawany w stacji Channel 4 nieprzerwanie od 2013 roku i wciąż pozostaje bardzo popularny. Format trafił także m.in. do Hiszpanii, Kanady, Irlandii i Australii. Polską wersję reality-show przygotowuje firma Rochstar.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w lutym br. wyniósł 8,30 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,1 mln widzów „Pierwszej randki”. TVP2 przegrywa z konkurencją

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tfu
i dobrze, chore zwyrodnialce
22 12
odpowiedź
User
Ała
Patrząc na to serce w pomniejszeniu, pomyślałem: co tu robi symbol WOŚP?!

Dopiero jak serduszko powiększyłem okazało się, że to kanciasta pokraka serca z napisem. I tak się ma miłość prawdziwa do miłości w programie randkowym.
21 13
odpowiedź
User
Corka rybaka
Dno. Na taka hucpe, karykature randek ida nasze pieniadze?! Nie moge uwierzyc, ze telewizja publiczna cos takiego produkuje.
22 12
odpowiedź
User
Staszek
Warto dodać, że przegrywa także z TV4 w tym pasmie. Coraz częściej propozycje czy to TVP1 czy TVP2 wypadają spoza wyników czterech czołowych stacji telewizyjnych.
21 11
odpowiedź
User
prezes
"Zostawimy konkurencję w tyle".
23 10
odpowiedź