Program Bronisława Wildsteina porażką TVP2. Audycję śledziło tylko 170 tys. widzów

Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” oglądało średnio 170 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, które pokazywały wówczas powtórki. Wpływy z reklam wyniosły 812 tys. zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany był w soboty około godz. 12.15, w okresie od 3 września ub.r. do 10 czerwca br. Średnia widownia misyjnej audycji wyniosła 170 tys. osób, co przełożyło się na 2,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadziło wydanie z 3 grudnia ub.r., które oglądało 318 tys. widzów.

grafika

TVP2 w paśmie nadawania „Południka Wildsteina” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 8,85 proc., nadający w tym czasie powtórki „Na Wspólnej”. Drugi był Polsat (6,15 proc.; gł. powtórki „Top Chef’a”, „Idola” i filmy fabularne), a trzecia - TVP1 (4,96 proc.; gł. powtórki „Hit Hit Hurra!”, program „Jak to działa?” oraz dokumenty).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/2-mln-widzow-magazynu-ekspresu-reporterow-tvp2-liderem-rynku ##

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 812 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy kilka dni temu, audycja może powrócić w jesiennej ramówce br., ale będzie ona pokazywana na antenie TVP Info. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

„Południk Wildsteina” to autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina, który ze swoimi gośćmi rozmawia na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami