SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

200 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls

Nowy serial Telewizji Puls „Rodzinny interes” po trzech tygodniach emisji śledzi średnio 199 tys. osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stacja w tym paśmie notuje delikatny wzrost oglądalności.

Article

Telewizja Puls nowy serial „Rodzinny interes” pokazuje w dni powszednie o godz. 17.00, począwszy od 4 marca br. Średnia widownia 15 pierwszych odcinków (pokazanych do 22 marca) wyniosła 199 tys. osób. Przełożyło się to na 1,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 680 tys. widzów w 4+.

Wyższe wyniki serial „Rodzinny interes” notuje wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wynosi 2,64 proc., a w DVB-T 16-49 - 4,41 proc.

Do tej pory najwięcej widzów zgromadził 11 odcinek nowej serii, wyemitowany 18 marca br. Oglądało go 250 tys. osób (2,33 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 105 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 2,90 proc.).

Dla porównania, średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 5 do 23 marca ub.r. w godz. 17.00-18.00 wśród wszystkich widzów wyniósł 1,46 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 2,20 proc., w grupie DVB-T 4+ - 2,41 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 4,46 proc. Oznacza to, że produkcja minimalnie podwyższa oglądalność stacji w każdej analizowanej grupie.

Warto dodać, że powtórki serialu „Rodzinny interes” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 9.00 w okresie od 5 do 22 marca br. miały średnio 170 tys. widzów (odpowiednio 3,59 proc., 4,37 proc., 5,55 proc. i 8,71 proc. udziału).

Powtórki z godz. 17.00 ogląda z kolei 133 tys. osób (1,48 proc., 1,99 proc., 2,18 proc. i 3,56 proc. udziału).

Stosunkowo dobre wyniki oglądalności notują maratony serialu pokazywane w sobotnie popołudnia, które po 3 tygodniach śledzi 299 tys. osób (3,05 proc., 3,32 proc., 4,77 proc. i 7,70 proc. udziału).

„Rodzinny interes” to serial opowiadający o dwójce przyjaciół z dzieciństwa Wojtku i Ryszardzie (w tych rolach Marek Krupski i Ireneusz Dydliński), którzy wychowali się w domu dziecka, a po latach postanowili otworzyć warsztat samochodowy.

W serialu zagrają też także Patryk Janas, Roman Szczeblewski, Dariusz Kordek, Katarzyna Taracińska-Badura i Marta Zgutczyńska.

Producentem wykonawczym nowego serialu TV Puls jest firma Outset Films, która m.in. stworzyła „Sekrety rodziny” i „Gliniarzy”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 200 tys. widzów „Rodzinnego interesu” w TV Puls

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Francuz
Telewizja trzecia w kraju nie potrafi zrobić porządnych seriali albo programów wstyd tylko marnują potencjał.
16 4
odpowiedź
User
Dariusz Simpson
TO NIE JEST HIT TV PULS
13 3
odpowiedź
User
Widz
Wow, jakie wyniki istne szalenstwo. Pytanie, czy naprawde jest czym sie chwalić.
11 4
odpowiedź
User
Piotr
Bardzo dobrze źe ten nowy para gniot tv pulsu mało kto chce oglądać bo to tandetna szmira i pora zakonczyć to badzoewie ktorego nie idzie oglądać ,pora zakonczyć a w miejsce tego dać coś normalnego a nie kolejny para gniot.
12 3
odpowiedź
User
M
Nie jest źle. Powinni emitować serial w tym paśmie,przyzwyczaić do niego widzów,a udziały będą rosły z każdym tygodniem,tym bardziej że powtórki dobrze się oglądają. Przenieśli Lombard z 14 na 15, powinno przysporzyć trochę oglądających.
6 9
odpowiedź