SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w sierpniu o 2,1 pkt r/r do 18,9%

Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosła w sierpniu 18,9% w stosunku do 21,0% przed rokiem, poinformowała spółka w komunikacie w środę.

Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w sierpniu o 2,1 pkt r/r do
18,9%

W tzw. 'peak time', czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalność stacji z grupy TVN wyniosła 23,2% wobec 23,8% w sierpniu 2007 r. Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w sierpniu 13,0% licząc całodobowo (spadek o 1,3 pkt) a w 'peak time' 17,9% (spadek o 0,6 pkt).

Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadł w sierpniu o 2,2 pkt r/r do 19,2% licząc całodobowo. W 'peak time' udział stacji TVN spadł o 1,1 pkt r/r do 22,5%.

Udział kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wyniósł całodobowo 13,4%, co oznacza spadek o 1,6 pkt r/r, a w 'peak time' spadł o 0,9 pkt r/r do 17,5%.

"W sierpniu 2008 r. TVN był niekwestionowanym liderem w swojej grupie docelowej (16-49, miasta 100.000+) odnotowując w peak time (18:00-23:00) udział w rynku na poziomie 21,5%, o prawie cztery punkty procentowe wyższy niż najbliższy z konkurentów, telewizja Polsat (17,8%). Jest to znakomity wynik biorąc po uwagę, że od 8 do 24 sierpnia kanały telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info) transmitowały Igrzyska Olimpijskie w Pekinie" - czytamy w komunikacie TVN.

Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej (mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżej średniej) wyniósł w sierpniu 5,8% wobec 8,6% rok wcześniej. W 'peak time' wynik wyniósł 4,9% wobec 6,1% w sierpniu 2007 r.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w sierpniu o 2,1 pkt r/r do 18,9%

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl