Oglądalność stacji z grupy TVN spadła w sierpniu o 2,1 pkt r/r do18,9%

Łączna oglądalność stacji z grupy TVN, liczona całodobowo, wyniosław sierpniu 18,9% w stosunku do 21,0% przed rokiem, poinformowałaspółka w komunikacie w środę.

isb / kk
isb / kk
Udostępnij artykuł:

W tzw. 'peak time', czyli w godzinach 18:00-23:00, oglądalnośćstacji z grupy TVN wyniosła 23,2% wobec 23,8% w sierpniu 2007 r.Oglądalność sztandarowego kanału grupy - TVN - wyniosła w sierpniu13,0% licząc całodobowo (spadek o 1,3 pkt) a w 'peak time' 17,9%(spadek o 0,6 pkt).

Udział stacji z grupy TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49lat) spadł w sierpniu o 2,2 pkt r/r do 19,2% licząc całodobowo. W'peak time' udział stacji TVN spadł o 1,1 pkt r/r do 22,5%.

Udział kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej wyniósłcałodobowo 13,4%, co oznacza spadek o 1,6 pkt r/r, a w 'peak time'spadł o 0,9 pkt r/r do 17,5%.

"W sierpniu 2008 r. TVN był niekwestionowanym liderem w swojejgrupie docelowej (16-49, miasta 100.000+) odnotowując w peak time(18:00-23:00) udział w rynku na poziomie 21,5%, o prawie czterypunkty procentowe wyższy niż najbliższy z konkurentów, telewizjaPolsat (17,8%). Jest to znakomity wynik biorąc po uwagę, że od 8 do24 sierpnia kanały telewizji publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info)transmitowały Igrzyska Olimpijskie w Pekinie" - czytamy wkomunikacie TVN.

Udział kanału informacyjnego TVN 24 w jego grupie docelowej(mieszkańcy miast pow. 100 tys., pow. 25 lat o przychodach powyżejśredniej) wyniósł w sierpniu 5,8% wobec 8,6% rok wcześniej. W 'peaktime' wynik wyniósł 4,9% wobec 6,1% w sierpniu 2007 r.

isb / kk
Autor artykułu:
isb / kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day