SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Taniec z Gwiazdami” stracił widzów, ale Polsat nadal liderem rynku

Jesienne odcinki „Tańca z Gwiazdami” gromadziły średnio 1,74 mln widzów, o 500 tys. osób mniej niż cała dziesiąta edycja nadawana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 22,40 mln zł.

Finał „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 11”; fot. PolsatArticle

W jesiennej ramówce „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był na antenie Polsatu w piątki o godz. 20.05, w okresie od 4 września do 23 października br. Średnia oglądalność premierowych odcinków jedenastej edycji show wyniosła 1,74 mln widzów, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,09 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,50 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością cieszył się finałowy odcinek produkcji. Przyciągnął uwagę 2,04 mln osób.

W porównaniu do emitowanego w analogicznym okresie ub.r. dziesiątego sezonu widowisko straciło 500 tys. widzów. Wówczas „Taniec z Gwiazdami” śledziło 2,24 mln widzów, co przełożyło się na odpowiednio 15,63 proc., 10,88 proc. oraz 12,49 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu nadal zajmował pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP1, która nadawała wtedy gł. „Pogodę”, „Alarm!”, „Leśniczówkę” i filmy fabularne, co dało stacji 8,39 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN(filmy w paśmie „Superkino”; 7,13 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Barwy szczęścia”, „Postaw na milion” i „Anything goes. Ale jazda!”; 6,83 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków produkcji w jesiennejk ramówce wyniosły 22,40 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Jedenasta odsłona widowiska na antenie Polsatu nadawana była wiosną br., ale z powodu pandemii COVID-19 stacja zawiesiła show po pokazaniu dwóch odcinków. Produkcję 6 i 13 marca śledziło 1,93 mln widzów, co dało Polsatowi odpowiednio 13,09 proc., 10,44 proc. oraz 10,77 proc. udziału.

W „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami 11” brały udział następujące gwiazdy: Julia Wieniawa, Nicole Bogdanowicz, Ania Karwan, Edyta Zając, Sylwia Lipka, Milena Rostkowska-Galant, Tomasz Oświeciński, Bogdan Kalus, Sylwester Wilk, Mikołaj Jędruszczak i Marcin Bosak, który występował tylko w wiosennych odcinkach show.

Zwyciężczynią programu została Edyta Zając (w parze z tancerzem Michałem Bartkiewiczem).

Skład prowadzących i jury „Dancing with the stars 11” się nie zmienił. Gospodarzami show byli ponownie Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna, a w jury zasiadali: Iwona Pavlović, Andrzej Grabowski i Michał Malitowski. Również i tym razem uczestników nie oceniał czwarty juror Aleksandra Jordan (tancerka nadal przebywała na urlopie macierzyńskim).

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” stracił widzów, ale Polsat nadal liderem rynku

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ert
Dajcie odpocząć temu formatowi.
odpowiedź
User
Gwiazda
Jak to taniec z "Gwiazdami"?????
odpowiedź
User
Kinia
Syndrom porzuconej Kingi Rusin w tym formacie wygrywa!!!
odpowiedź