SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,7 mln widzów teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”. TVP1 wiceliderem rynku

Nowy teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,66 mln widzów. Produkcja daje Jedynce drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Article

„The Wall. Wygraj marzenia” na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 20.25, począwszy od 22 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków wyniosła 1,66 mln osób, co przełożyło się na 11,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek pokazany 29 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,78 mln oglądających.

Dla porównania, we wrześniu 2016 roku średni udział TVP1 w piątkowym paśmie od godz. 20.25 do 21.10 w 4+ wyniósł 8,94 proc., a w 16-49 - 6,26 proc. Oznacza to, że „The Wall. Wygraj marzenia” względem niemal analogicznego okresu rok wcześniej podnosi wyniki oglądalności stacji w obu grupach docelowych.

Jedynka w paśmie nadawania nowego programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy końcówkę „Barw szczęścia” i „O mnie się nie martw”, osiąga 14,86 proc. udziału. Trzeci jest TVN (filmy fabularne; 9,38 proc.), a czwarty - Polsat („Wyspa przetrwania”; 8,09 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 Jedynka zajmuje miejsce czwarte, a w grupie 16-59 - trzecie.

Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do uśrednionych widowni minutowych w grupie 4+ dla czterech głównych stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat i TVN).

„The Wall. Wygraj marzenia” to teleturniej, który powstaje na licencji amerykańskiego formatu „The Wall”. W każdym odcinku występuje para uczestników, którzy odpowiadają na pytania.

Kluczową rolę odgrywa wysoka ściana u spodu której znajduje się 15 kieszeni z określonymi kwotami pieniędzy - od 1 do 100 tys. złotych. Po każdym pytaniu, ze szczytu labiryntu spada kula i odbija się od gęsto rozmieszczonych kołków, które w nieprzewidywalny sposób zmieniają trajektorię kuli tak, że do ostatniego momentu nie wiadomo, w którą z 15 kieszeni otworów kula wpadnie i jaką wskaże kwotę. Program prowadzi Paweł Orleański.

Producentem wykonawczym polskiej wersji jest Endemol Shine Polska.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,7 mln widzów teleturnieju „The Wall. Wygraj marzenia”. TVP1 wiceliderem rynku

41 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
całkiem spoko tylko szkoda że to format w tvp a nie w jakieś komercyjnej stacji
16 47
odpowiedź
User
widz
misja teleturniej ..... i tak na tym nie zarobią bo to nie jest teleturniej dla młodych widzów, więc po co?
7 25
odpowiedź
User
Wer
Ale gdyby był w TVN, to by z pewnością był to teleturniej dla młodych widzów...
38 8
odpowiedź
User
marketer
nie ma co kolejny sukces szefa tvp1 i kurskiego ;)
14 18
odpowiedź
User
podejrzane
Te kule ,które spadaja po "ścianie", to jest sprytnie zrobiona MAKIETA, to nie są te rzeczywiste kule ,które uczestnicy wrzucają do tuby. Tak więc spadające kule do poszczególnych kieszeni z oznaczonymi nominałami są sterowane elektronicznie, za kulisami... Manipulacja graczy, a nie teleturniej...?!
20 31
odpowiedź
User
zen
Dziwie jaka wiara jest pusta. Wybieram Polsat, drugie TVN. TVP2 i 1 na szarym końcu jak dla mnie. Nudy nudy nudy ale zapomniałem że Publiczną oglądają wyłącznie Ci którzy jeszcze wspominają dobre czasy Polskiej Tv które już nie stety dawno mineły
6 27
odpowiedź
User
czytelnik
Tak wygląda stawianie na formaty własne TVP przez prezesa?
21 4
odpowiedź
User
Yhy
Niestety, nie da sie tego ogladac bez poczucia zenady... Te cale gadanie do kul :/
Juz zdecydowanie wole Kolo Fortuny. Tam tez sa momenty zenady, gdy Brzozowski spiewa, ale rekompensuje to Iza :]

A juz zdecydowanie poza konkurencja sa Milionerzy czy 1z10
22 11
odpowiedź
User
Tom
całkiem spoko tylko szkoda że to format w tvp a nie w jakieś komercyjnej stacji


Brakuje Ci przerywania programu reklamami?
26 9
odpowiedź
User
Adam023
Tylko, że w formacie jest "gadanie do kól" czy "żenujące gadki na koniec". W wersji z USA (której obejrzałem każdy odcinek), tam nie razi to tak po oczach. Ale też było widać różnicę między pierwszym odcinkiem, a drugim. Dużo robią uczestnicy, pod względem realizacji to jest ten sam poziom co USA. Nawet jak nasz program przepadnie, to i tak studio zostanie, bo kilka wersji (w tym z Australii) jest w nim realizowana.
20 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing