SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Twoja twarz brzmi znajomo 11” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. Polsat zdecydowanym liderem rynku

Jedenastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,69 mln widzów, czyli tyle samo ile w analogicznym okresie ub.r. Program daje Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym, a jego widownia rośnie z odcinka na odcinek.

Uczestnicy „Twoja twarz brzmi znajomo 11”; fot. Telewizja Polsat Article

Polsat jedenasty sezon „Twoja twarz brzmi znajomo” pokazuje w soboty około godz. 22.00, począwszy od 23 lutego br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 9 marca br.) wyniosła 1,69 mln widzów, co przełożyło się na 17,02 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 15,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął przed ekrany 1,50 mln osób. Drugi z nich miał 1,78 mln oglądających, a trzeci - 1,81 mln.

Dziewiąta edycja formatu, nadawana wiosną ub.r. po trzech pierwszych odcinkach przyciągała przed telewizory taką samą liczbę widzów. Oglądało ją średnio również 1,69 mln osób, co przekładało się na 16,34 proc. udziału w grupie 4+, 15,18 w 16-49 i 15,67 w 16-59.

Polsat w czasie nadawania najnowszej edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Druga pozycja wśród tzw. „wielkiej czwórki” należy do TVN, emitującego w tym czasie filmy fabularne, co daje mu 6,87 proc. udziału. Na podium plasuje się jeszcze TVP2 (gł. „Dance Dance Dance”, „Sierocki na sobotę” i filmy; 6,60 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. filmy i powtórki serialu „Echo serca”; 4,20 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„Twoja twarz brzmi znajomo” to widowisko produkowane przez Endemol Shine Polska, w którym gwiazdy wcielają się w znanych wykonawców muzycznych, naśladując nie tylko ich śpiew, ale też ruch sceniczny.

W jedenastej edycji programu występują: Elżbieta Romanowska, Katarzyna Dąbrowska, Marta Wiejak, Iga Krefft, Staszek Karpiel-Bułecka, Kamil Pawelski „Ekskluzywny Menel”, Kazimierz Mazur i Antoni Smykiewicz.

„Twoja twarz brzmi znajomo 11” ponownie poprowadzą Piotr Gąsowski i Maciej Dowbor, a w gronie jurorów znajdą się: Małgorzata Walewska, Paweł Królikowski, Katarzyna Skrzynecka i Kacper Kuszewski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twoja twarz brzmi znajomo 11” zyskuje widzów z odcinka na odcinek. Polsat zdecydowanym liderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ollaa
Wow super wynik, a to już 11 sezon.
38 8
odpowiedź
User
przemek
endemol = jakość
20 4
odpowiedź
User
Pdk
Ten program to fenomen. Tyle edycji, a tu taka oglądalność, która na dodatek rośnie! Polsat miał nosa, kupując ten format. Jeszcze jakby przywrócił Awanturę o kasę, to ja już bym nic więcej od tej stacji nie oczekiwał.
32 5
odpowiedź
User
-
Pani Nina Terentiew już dawno powinna przejść na emeryturę. Nie chce dużo inwestować w reaktywacje kultowych show, jak to było 2 lata temu z Idolem. To była porażka. Także brak teleturniejów i nieotwarte dla każdego archiwa bolą. Ona chce oszczędnej finansowo produkcji. Co widać jest wyraźnie w paradokumentach.
12 5
odpowiedź
User
-
Pani Nina Terentiew już dawno powinna przejść na emeryturę. Nie chce dużo inwestować w reaktywacje kultowych show, jak to było 2 lata temu z Idolem. To była porażka. Także brak teleturniejów i nieotwarte dla każdego archiwa bolą. Ona chce oszczędnej finansowo produkcji. Co widać jest wyraźnie w paradokumentach.
Co do Idola, to chodzi o umieszczenie go w środę. Lepsza była sobota, o 20:00, potem film, Kiepskich dać na pierwotną porę (środy 20:00), a TTBZ zaraz po nim, i wtedy reaktywacja Idola odniosłaby sukces. TTBZ zyskałby większą oglądalność za sprawą bardziej odpowiedniej pory emisji.
15 6
odpowiedź