SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

910 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat zarobił z reklam 12,23 mln zł

Nowy program „Wyjdź za mnie” gromadził średnio 909 tys. widzów. Polsat w czasie nadawania nowego reality-show zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 12,23 mln zł.

Uczestnicy Wyjdź za mnie; fot. Jake Vision Article

Reality-show „Wyjdź za mnie” nadawany był w Polsacie w czwartki o godz. 22.15, w okresie od 22 marca do 24 maja br. Średnia oglądalność nowego projektu wyniosła 909 tys. widzów, co przełożyło się na 9,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,30 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się przedostatni odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,02 mln osób.

Polsat w czasie emisji nowego formatu zajął trzecie ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród czterech głównych stacji. Pierwsza lokata należała do TVN, który nadawał wtedy końcówkę „Kuchennych rewolucji” i filmy fabularne, co dało mu 12,99 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Magazyn śledczy Anity Gargas” i „Magazyn 997”; 12,30 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Za marzenia”; 2,78 proc.).

Z kolei w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Polsat był drugi.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii programu wyniosły 12,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Wyjdź za mnie” to polska wersja formatu „The Spouse House”, należącego do portfolio TLC. Formuła reality-show polega na tym, że siedem kobiet i siedmiu mężczyzn bierze udział w miłosnym eksperymencie - czternaścioro singli przez okres kilku tygodni zamieszka w Domu Zaręczyn - luksusowej posiadłości zlokalizowanej w Hiszpanii. W finale każdego odcinka uczestnicy reality-show mają szansę oświadczyć się wybranej przez siebie osobie i wziąć ślub w programie.

Gospodarzami polskiej wersji projektu są Maria Rotkiel oraz Tomasz Kozłowski.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 910 tys. widzów „Wyjdź za mnie”. Polsat zarobił z reklam 12,23 mln zł

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karo
Tania i nieudana podróbka Rolnik Szuka Żony. Podobne historie, czasami ci sami bohaterowie. Sposób opowiadania żywcem zerżnięty z tego badziewnego programu. Nic dziwnego że ludzie nie chcieli tego g.. oglądać.
14 15
odpowiedź
User
iviviv
W programie brał udział zawodnik mma i KSW, Kamil Szymuszowski, którego Polsat i federacja chciał wypromować, bo jest dobrym zawodnikiem, ale słabo wypada w mediach.
16 11
odpowiedź
User
widz
To raczej inspiracja Ex na plaży w wersji dla dojrzalszej widowni.
15 14
odpowiedź
User
Gość X
I tak "Take me out" lepsze.
9 8
odpowiedź