SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogłoszono jury Cannes Lions 2013

Na czele 16 grup jurorskich oceniających prace na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions staną dyrektorzy najbardziej znanych agencji z całego świata, m.in. Mark Tutssel, Shelly Lazarus, Tony Granger i Dan Wieden.

Ogłoszono jury Cannes Lions 2013

Scott Donaton (prezes i CEO agencji Ensemble) będzie kierował jury w kategorii Branded Content & Entertainment, Shelly Lazarus (prezes Ogilvy & Mather) - w kategorii Creative Effectiveness, Bob Greenberg (założyciel i prezes agencji R/GA) - w kategorii Cyber, Mary Lewis (dyrektor kreatywna agencji Lewis Moberly) - w kategorii Design, Mark Tutssel (dyrektor kreatywny Leo Burnett) - w kategorii Direct, sir John Hegarty (założyciel i dyrektor kreatywny agencji Bartle Bogle Hegarty) - w kategorii Film, Joe Pytka (reżyser reklam i teledysków) - w kategorii Film Craft, David Droga (założyciel, prezes i dyrektor kreatywny agencji Droga5) - w kategorii Innovation, Jack Klues (prezes VivaKi) - w kategorii Media, Rei Inamoto (główny specjalista ds. kreacji i wiceprezes agencji Akqua) - w kategorii Mobile, Tony Granger (szef działu kreacji w Young & Rubicam) - w kategorii Outdoor, David Gallagher (senior partner i CEO w Europie agencji Ketchum) - w kategorii PR, Marcello Serpa (partner i CEO agencji AlmapBBDO) - w kategorii Press, Rob Schwartz (globalny dyrektor kreatywny agencji TBWA Worldwide) - w kategorii Promo & Activation, Ralph van Dijk (współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Eardrum) - w kategorii Radio, a Dan Wieden (współzałożyciel i prezes agencji Wieden+Kennedy) - w kategorii Titanium & Integrated.

Prace do tegorocznej, 60. edycji Cannes Lions można zgłaszać do 28 marca (więcej na ten temat). Festiwal będzie się odbywać od 16 do 22 czerwca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ogłoszono jury Cannes Lions 2013

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl