SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogólnopolska kampania reklamowa karty rabatowej Coolt

Coolt Production Sp. z o.o. rozpoczął promocję nowego Pakietu, składającego się z karty Coolt i katalogu.

Pod hasłem "Kup kartę i płać mniej!" rozpoczęła się ogólnopolska kampania promocyjna systemu kart rabatowych Coolt.pl. Grupą docelową działań reklamowych jest młodzież w wieku 15-20 lat oraz tzw. młodzi dorośli (20-30 lat). W kampanii wykorzystano materiały reklamowe POS umieszczone w Panelach Reklamowych Sieci Coolt, materiały BTL dystrybuowane w sieci Paneli Szkolnych na terenie 450 szkół średnich w 16 miastach oraz mniej konwencjonalne metody promocji m.in. wlepki. Promocja potrwa do połowy kwietnia 2003 roku.

Kampania reklamowa jest bezpośrednio związana z wprowadzeniem na rynek Pakietu Coolt i zmianą sposobu dystrybucji produktu.

Dystrybucja Pakietu będzie przebiegała za pośrednictwem dwóch kanałów. Sprzedaż karty rabatowej prowadzić będą Bileterie sieci Empik i saloniki prasowe Kolportera na terenie całego kraju. Drugi kanał dystrybucji stanowić będzie internet.

Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska kampania reklamowa karty rabatowej Coolt

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl