SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogólnopolska promocja gum do żucia Hubba Bubba

Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu w okresie od początku grudnia do końca stycznia

Agencja marketing services Peppermint realizuje ogólnopolską promocję sprzedaży gum do żucia Hubba Bubba Tape dla Wrigley - Poland. Grupę docelową stanowią dzieci w wieku 6-11 lat. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu w okresie od początku grudnia do końca stycznia.

Okres ten jest ściśle związany z organizowanymi w szkołach balami i zabawami , których nieodłącznym atrybutem są stroje karnawałowe i maski. Promocja stała się odpowiedzią na potrzeby dzieci i ich rodziców związane z przygotowaniem strojów na szkolne bale. Hubba Bubba Tape dostarcza gotowe maski oraz pomysły na balowe stroje. Zaprojektowano serię atrakcyjnych masek będących upominkiem do zakupu każdej gumy Hubba Bubba Tape. W akcji wykorzystano mechanizm instant win zachęcający do natychmiastowego zakupu produktu i odbioru nagrody w sklepie. Promocja dotyczy głównie handlu tradycyjnego. O jej zasadach informują przyciągające uwagę plakaty umieszczone w miejscu sprzedaży. Przeprowadzenie akcji jest możliwe bez zaangażowania Sales Force , bowiem do sprzedawców trafia pełen pakiet promocyjny zawierający konfekcjonowane maski oraz plakat. Agencja Peppermint stworzyła ideę promocji, przygotowała projekty i materiały POS.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ogólnopolska promocja gum do żucia Hubba Bubba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl