Ogromny wzrost “Zwierciadła”, “Sukces” o 41 proc. w dół

W październiku ub.r. największy, wynoszący 76 proc., wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników luksusowych dla pań zanotowało “Zwierciadło”, sporo zyskał też “In Style”. Sprzedaż większości pism jednak spadła, najwięcej straciły “Sukces” i “Uroda”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) w październiku ub.r. wyniosła 232 777 egz., czyli o 5,10 proc. mniej niż w październiku ub.r. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.

Druga lokatę w dziesiątym miesiącu 2011 roku zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 231 630 egz. i wzrostem wynoszącym 0,76 proc. Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), której sprzedaż ogółem wyniosła 146 035 egz. i była dokładnie taka sama jak rok wcześniej.

Największy, wynoszący aż 75,88 proc. wzrost sprzedaży ogółem zanotował miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Sprzedał się on w październiku ub.r. w liczbie 132 700 egz., awansując z miejsca ósmego na czwarte. Jak informuje wydawca, to najlepszy wynik sprzedażowy w historii tytułu.

Październikowy numer „Zwierciadła” kosztował 9,90 zł, czyli o 1 zł więcej niż rok wcześniej, ale do całego nakładu pisma dołączono kalendarzyk w dwóch wersjach. Wydanie wspierała też kampania reklamowa.

Najwięcej stracił w rankingu zajmujący bez zmian ostatnie miejsce magazyn “Sukces” (Wydawnictwo Przekrój). Jego sprzedaż spadła aż o 41,08 proc. i wyniosła zaledwie 12 155 egz.

Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 45,8 proc., zanotowało “Zwierciadło”, zaś największy spadek dotknął “Urody” (Edipresse Polska).  Wyniósł on 26,15 proc. 

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]